فروردین ۹, ۱۴۰۳
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی

تمدید مهلت نام‌نویسی و انتخاب واحد کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی

  • بهمن ۲۰, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فتحیان در این باره گفت: باتوجه به اعلام نتایج پذیرش دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی، مهلت ثبت‌نام و انتخاب واحد برای آن دسته از پذیرفته‌شدگانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۴ بهمن‌ماه تمدید شد.

وی افزود: پذیرفته‌شدگان می‌توانند نتایج خود را از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مشاهده و سپس به سامانه جامع آموزشی هم‌آوا به آدرس www.edu.uast.ac.ir مراجعه کنند. همچنین با توجه به راهنمای مندرج در سامانه مذکور نسبت به بارگذاری مدارک اقدام و در مهلت مقرر با در دست داشتن مدارک مربوطه به مرکز آموزشی مراجعه کنند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: پذیرفته‌شدگان موظفند در زمان بارگذاری مدارک در سامانه هم‌آوا، تمامی اطلاعات شناسنامه‌ای و سوابق تحصیلی موجود در سامانه خود را به دقت بررسی و در صورت وجود هرگونه مغایرت، در زمان ثبت‌نام حضوری، مراتب را به مرکز آموزشی اطلاع دهند.

فتحیان گفت: پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مقطع کاردانی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۳۱ از مقطع متوسطه و در مقطع کارشناسی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ از مقطع کاردانی دانش‌آموخته شده باشند، در غیر این صورت مجاز به ثبت‌نام در مرکز آموزشی محل قبولی نیستند.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *