فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
شرایط شرکت دانشجویان علوم پزشکی مهمان در آزمون‌های جامع اعلام شد

شرایط شرکت دانشجویان علوم پزشکی مهمان در آزمون‌های جامع اعلام شد

  • بهمن ۱۹, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی نوروز شمسی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در نامه‌ای خطاب به دانشگاه‌های علوم پزشکی شرایط شرکت دانشجویان در آزمون‌های پیش کارورزی و ارزشیابی داروسازی (۱۸۰ واحدی)، علوم پایه پزشکی و علوم پایه دندانپزشکی را اعلام کرد.

در این نامه آمده است: «تمامی داوطبان موظف اند در دانشگاه محل تحصیل خود آزمون را برگزار کنند و هیچ داوطلبی حق مهمان شدن در دانشگاه ثانویه ندارد.

در صورت شرایط اضطرار پزشکی (شکستگی پا، دست، باردارای و …) در صورت موافقت دانشگاه مهمان و مبدا، امکان تغییر محل حوزه از دانشگاه محل تحصیل به مهمان فراهم شود.»

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در نامه دیگری درباره ممنوعیت مهمان شدن در آزمون‌های جامع در نامه‌ای جدید به دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرد: «نامه منع شرکت در آزمون داوطلبان به صورت مهمان، شامل آن دسته از دانشجویانی که در دانشگاه مهمان مشغول به تحصیل هستند، نیست و داوطلبانی که در دانشگاهی به صورت مهمان مشغول به تحصیل هستند، می‌تونند در آن دانشگاه در آزمون شرکت کنند. با داوطلبان همکاری لازم صورت گیرد.»

آزمون‌های پیش کارورزی و ارزشیابی داروسازی (۱۸۰ واحدی)، علوم پایه پزشکی و علوم پایه دندانپزشکی به صورت همزمان در روز پنجشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *