فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران به مناسبت دهه فجر اعلام شد

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه تهران به مناسبت دهه فجر اعلام شد

  • بهمن ۱۸, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، محمدرضا اخضریان کاشانی پیرامون برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با مشارکت قعالان فرهنگی دانشگاه تهران طی برگزاری جلسات متعدد برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تبلیغات محیطی به صورت گسترده در سطح دانشگاه تهران و برخی خیابان‌های اطراف دانشگاه، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های دهه مبارک فجر، برگزاری مسابقه قرآنی با محوریت حفظ و آشنایی با مفاهیم سوره مبارکه فجر است.

اخضریان کاشانی با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی فجر در دو بخش دانشجویی و کارکنان از دیگر برنامه‌های این روز‌ها است، افزود: به دنبال آن هستیم، ۵ شب شعر و موسیقی انقلاب توسط کانون‌های موسیقی دانشگاه تهران برگزار شود.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تاکید کرد: برگزاری جلسات با فعالین فرهنگی انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و نشریات دانشجویی، برگزاری جلسات با اساتید مشاور انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های دهه فجر به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در صدد رایزنی با چندین تهیه کننده فیلم‌های منتخب جشنواره فجر هستیم که در این ایام در تالار چمران اکران شود، ادامه داد: همچنین یکی دیگر از برنامه‌ها اکران‌های متعدد تئاتر فجر در تالار مولوی دانشگاه تهران است.

همچنین اخضریان کاشانی از برپایی نمایشگاه آثار ادبی، فرهنگی و هنری ویژه دانشجویان و کارکنان در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران نیز خبر داد.

 

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *