اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم منصوب شد

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت علوم منصوب شد

  • بهمن ۱۱, ۱۴۰۱

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، علی خطیبی معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با صدور حکمی «سعید ظروفی» را به عنوان «سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف» منصوب کرد.

با عنایت به توانمندی و نظر به تعهد و سوابق ارزنده جنابعالی و تصویب هیأت مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف، به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی گزینش کارکنان وزارت عتف» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از رهنمودهای ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) همگام با گام دوم انقلاب اسلامی در راستای تحقق برنامه‌های بالادستی، راهبردهای دولت مردمی و اهداف و سیاست‌های ابلاغی وزارت عتف، ضمن بهره‌گیری از شیوه های نوین مدیریتی و جلب مشارکت کلیه کارکنان همدلی و همفکری با اعضاء و کارکنان هیات مرکزی و هسته‌های گزینش کارکنان، ضمن پیگیری وظایف مصرح در قانون و آیین‌نامه اجرایی گزینش، ارتقاء اخلاق اسلامی، نظم در امور، همکاری و همیاری با سایر مسئولین وزارت عتف با تاکید بر اولویت‌های در ساماندهی امور و انجام بهینه و بهنگام وظایف محوله با تأکید بر تعامل سازنده با دستگاه‌های مسئول، موفق و موید باشید.

سعید ظروفی دارای تحصیلات کارشناسی ارشد در دو رشته مدیریت آموزشی از موسسه عالی آموزش و پژوهش و تاریخ پس از اسلام از دانشگاه پیام‌نور تهران است. وی در سوابق مدیریتی و اجرائی خود ریاست دانشگاه پیام نور شهرستان سنقر، معاون دانشگاه پیام نور ملایر و مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشگاه پیام نور همدان را دارد.

منبع:خبرگزاری مهر

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *