فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
تحصیل ۷ هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

تحصیل ۷ هزار دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی لرستان

  • بهمن ۱۱, ۱۴۰۱

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دکترشاهین فکور دبیر شورای هماهنگی روسای منطقه ۵ و سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کردستان با اشاره به شرح وظایف اعضا و دبیرخانه منطقه اظهار داشت: هدف از تشکیل این نشست ایجاد هم‌گرایی و انتقال تجربیات در جهت رفع مشکلات واحدهای استانی منطقه ۵ است.

وی با تاکید به استمرار و تقویم زمانی مشخص این شورا افزود: با توجه به اشتراکات فرهنگی و جغرافیایی واحدهای استانی منطقه ۵، با همفکری این ۴ استان علاوه بر تشکیل منظم جلسات به صورت هر ۲ ماه یکبار، می توان یک برنامه عملیاتی با نگاه منطقه‌ای و رویکرد هم‌گرایی و هم‌افزایی باتوجه به ظرفیتهای منطقه، تدوین نمود و به عنوان نقشه راه در تحقق ماموریت و سیاستهای کلان دانشگاه جامع علمی کاربردی مورد عنایت قرار داد.
در ادامه این نشست سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان نیز با ارائه گزارشی در خصوص وضعیت مراکز آموزش علمی کاربردی تحت نظارت استان لرستان گفت: بیش از ۷هزار دانشجو در ۱۵ مرکز آموزش علمی کاربردی استان در ۳۰۱ کدرشته محل در چهارگروه اموزشی صنعت، کشاورزی، فرهنگ وهنر و خدمات اجتماعی درحال تحصیل هستند.

دکتر محمدرضاجعفری ادامه داد: در برنامه داریم تا پایان سال‌جاری، ۱۲ رویداد استارتاپی تقاضامحور را توسط مراکز اموزش علمی کاربردی استان برگزارکنیم.

تشکیل جلسات به صورت ۲ ماه یکبار، تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ در ۴ حوزه آموزش،پژوهش، فرهنگی و بین الملل، تهیه بولتن خبری با مشارکت واحدهای استانی و تشکیل کارگروه های مختلف آموزشی، پژوهش، فرهنگی، رسانه و بین الملل در منطقه با استفاده از ظرفیت های هر استان از محورهای مهم و مصوبات این نشست بود

 

منبع:خبرآنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *