فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
معرفی شورای دانشگاه میبد به عنوان دانشگاه حکمت بنیان

معرفی شورای دانشگاه میبد به عنوان دانشگاه حکمت بنیان

  • بهمن ۹, ۱۴۰۱

قاسم عمو‌عابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همراه دکتر شیرعلی، مشاور معاونت آموزشی وزارت عتف،  با حضور در دانشگاه میبد و پس از ادای احترام به مقام شهید گمنام دانشگاه، در جلسه اعضای هیئت علمی که با حضور نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان، رئیس شورای شهر، رئیس بنیاد نخبگان استان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی  همراه بود حضور پیدا کرد و در جریان فعالیت‌های آموزشی و دیگر فعالیت‌های دانشگاه میبید قرار گرفت.

عموعابدینی در این جلسه با اشاره به این که ایران از قدیم مهد علم و تمدن بوده و بسیاری از علوم از ایران به دیگر نقاط جهان گسترش پیدا کرده است،  اظهار داشت: منشاء دانشگاه کارآفرین غرب است و دانشگاه‌های ما باید حکیم‌پرور باشند و ما باید شاخص‌های دانشگاه تمدن‌ساز را احصاء کنیم.

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: هدف اصلی طرح تحول آموزش وزارت علوم بر مبنای منویات مقام معظم رهبری، ایجاد دانشگاه دانایی‌محور و حکمت‌بنیان است. با توجه به این که پایه و زیربنای دانشگاه میبد رشته‌های الهیات  و علوم انسانی است در صورت موافقت شورای دانشگاه، می توانیم این دانشگاه را به عنوان یکی از دانشگاه‌های حکمت‌بنیان معرفی و از آن حمایت کنیم.

در ادامه جلسه پیشنهاداتی در رابطه با استفاده از تجربه آموزشی اساتید پیشکسوت به صورت تولید بسته‌های آموزشی و بارگذاری در سایت دانشگاه‌ها و حمایت از قانون فرزندآوری و نکاتی دیگر ارائه شد که مورد توجه قرار گرفت.

 

منبع:خبربان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *