فروردین ۹, ۱۴۰۳
بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان تشکیل میشود

بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان تشکیل میشود

  • بهمن ۸, ۱۴۰۱

نشست مشترک مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان و مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان استان لرستان، با هدف تقویت ساز و کارهای حمایت‌ از استعدادهای برتر و نخبگان دانشگاه لرستان، برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،در این نشست،با موافقت طرفین تشکیل بانک جامع اطلاعات استعدادهای درخشان و نخبگان دانشگاه لرستان مصوب گردید.

در همین رابطه، میرزایی‌نجفقلی، مدیر گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، گفت: همکاری بین دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان بر این اساس استوار است که دانشجویان مستعد، برتر و نخبه از خدمات و حمایت‌های متنوع و مختلف بنیاد نخبگان استان لرستان، مطلع و بهره‌مند شوند.

وی، طرح‌هایی همچون طرح شهید وزوایی و شهید احمدی‌روشن را از جمله طرح‌های مهم بنیاد نخبگان دانست که برای حمایت از دانشجویان مستعد و نخبه‌اند.

دکتر میرزایی‌ نجفقلی افزود: گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان، آن است که دانشجویان مستعد و نخبه، هرچه بهتر و نظام‌مندتر از خدمات و تسهیلات بنیاد نخبگان استان لرستان، استفاده کنند.

وی تصریح کرد :بنیاد نخبگان استان لرستان، هم مادی، هم معنوی، از دانشجویان مستعد و نخبه، حمایت می‌کند و طرح‌های حمایتی بنیاد نخبگان استان لرستان، هم برای دانشجویان، هم برای اعضای هیئت علمی، اجرا می‌شوند.

وی همچنین از برگزاری نشست‌های مشترک بین گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان به‌صورت منظم در آینده خبر داد.

کلانتری مسئول امور نخبگان و اجتماعات نخبگانی بنیاد نخبگان استان لرستان نیز گفت، الزام به جذب و استخدام استعدادهای برتر نخبگانی در سازمان‌ها و ادارات را از جمله اقدامات مهم دولت سیزدهم برای حمایت از نظام نخبگانی است.

وی تاکید کرد: که تلاش بنیاد نخبگان استان، آن است که چترهای حمایتی خود از دانشجویان مستعد، برتر و نخبه دانشگاه لرستان را گسترش دهد.

کلانتری اثرگذاری بارز در جامعه در چارچوب ارزش‌های اسلامی را از جمله ویژگی‌های نخبه‌بودن یک فرد دانست؛ یک نخبه، فردی است که بتواند تحول و اثرگذاری بارز و برجسته در جامعه ایجاد کند.

وی ادامه داد: بنیاد نخبگان استان لرستان دارای بسته‌های مختلف حمایتی برای حمایت مادی و معنوی از استعدادهای برتر دانشجویی و نخبگان دانشگاهی است.

مسئول امور نخبگان بنیاد نخبگان استان لرستان، ظرفیت‌های دانشگاه لرستان را گسترده ارزیابی کرد و توضیح داد نقش گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان یک نقش مهم در ایجاد ارتباط پایدار بین دانشجویان برتر و نخبه با بنیاد نخبگان استان لرستان است.

کلانتری با بیان اینکه بیشتر تسهیلات و خدمات حمایتی بنیاد نخبگان استان، از نوع بلاعوض است اظهار داشت : همکاری‌های گروه استعدادهای درخشان دانشگاه لرستان با بنیاد نخبگان استان، سازنده و مفید است و کوشش ما این است این همکاری، گسترش یابد.

منبع:خبرآنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *