فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
برگزاری آیین نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه امیرکبیر

برگزاری آیین نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه امیرکبیر

  • بهمن ۳, ۱۴۰۱

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، خانم عزیزه جوادی دبیرمراسم نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ در کشورگفت: این مراسم روز ۱۱ بهمن ماه سالجاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشکده مهندسی پلیمر و رنگدانشگاه صنعتی امیرکبیر، مادر این رشته در کشور است گفت: این مراسم با هدف تجلیل از بنیانگذاران و پیشکسوتان دانشکده که برای ایجاد و توسعه رشته و دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ تلاش زیادی نموده اند برگزار می‌شود.

استاد دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیرکبیر یادآورشد: این مراسم نکوداشت با حضور جمع زیادی از دانشگاهیان و مدیران صنایع و دانشجویان مهندسی پلیمر و رنگ برگزار می‌شود.

جوادی افزود: در این مراسم همچنین از کتابی با عنوان “کارستان” رونمایی خواهد شد.

این کتاب حاصل روایت‌های اساتید پیشکسوت این دانشکده درخصوص تاریخچه تاسیس دانشکده است.

وی خاطر نشان کرد: دانشکده مهندسی پلیمر نقش مهمی در تربیت نیرو‌های متخصص این رشته داشته و امروزه حضور دانش آموختگان مهندسی پلیمر در رده‌های بالای دانشگاهی و صنعتی پلیمر و رنگ داخل و خارج کشور کاملا مشهود است؛ رشته مهندسی پلیمر و رنگ نیز نقش اساسی در پیشرفت صنایع کشور و کارآفرینی داشته است و گسترش روزافزون این رشته و تاسیس دانشکده‌ها، پژوهشگاه‌ها و پژوهشکده‌های مختلف مرتبط با آن در تمامی نقاط کشور، موید این مطلب است.

دبیر آیین نکوداشت بنیانگذاران دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ گفت: یکی از اهداف مهمی که در کنار قدردانی از بنیانگذاران و پیشکسوتان دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دنبال می‌شود، ایجاد همدلی، ارتباط و همکاری‌های موثرتر با تمامی دانش آموختگان این رشته که هم اکنون در دانشگاه‌ها و صنایع کشور مشغول به خدمت رسانی هستند می‌باشد.

گفتنی است: این مراسم روز سه شنبه ۱۱ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۸ در سالن اجتماعات مرکزی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *