اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
ارسال تأییدیه مدارک تحصیلی پیام نور به مؤسسه بین‌المللی امکان پذیر شد

ارسال تأییدیه مدارک تحصیلی پیام نور به مؤسسه بین‌المللی امکان پذیر شد

  • بهمن ۲, ۱۴۰۱

مجتبی سلطانی احمدی رئیس مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور، گفت: با پیگیری‌ها و مکاتبات صورت‌گرفته در مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور با مؤسسه بین‌المللی ارزشیابی مدارک WES مقرر شد تا با توافق صورت‌گرفته، ارسال تأییدیه مدارک تحصیلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و ارسال آن به مؤسسه مذکور که مستلزم سپری کردن مراحل پیچیده، پرهزینه و زمان‌بری بود، از این به بعد از طریق پست الکترونیکی دانشگاه پیام نور صورت پذیرد.

رئیس مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور تاکید کرد که تا پیش از این، روند انجام این کار به صورت فیزیکی صورت می‌گرفت و ارباب رجوع ناچار بود با مراجعه به مرکز امور بین‌الملل دانشگاه، مدارک تحصیلی خود را به کارشناس مربوطه ارائه نماید. کارشناس بعد از رؤیت و راستی‌آزمایی، مدارک ممهور شده را داخل پاکت پستی قرار داده و تحویل متقاضی می‌داد. در مرحله بعد متقاضی می‌بایست با مراجعه به دفاتر پستی، نسبت به ارسال پاکت از طریق پست اقدام می‌نمود.

سلطان احمدی گفت: دانشجویان و متقاضیان عزیز می‌توانند جهت ارسال تأییدیه تحصیلی خود از طریق پست الکترونیکی int@pnu.ac.ir با کارشناسان مرکز امور بین‌الملل دانشگاه پیام نور مکاتبه نموده و راهنمایی‌های لازم را کسب نمایند.

وی با عنوان اینکه مرکز امور بین‌الملل دانشگاه با ایجاد این امکان موفق شد سهم بسزایی در کاهش قابل اعتنای تردد ارباب رجوع و در نتیجه کاهش هزینه‌های متقاضیان و همچنین دانشگاه ایفا نماید، بیان داشت: توافق صورت‌گرفته با مؤسسه بین‌المللی ارزشیابی مدارک (WES) تأثیر زیادی در صرفه‌جویی در وقت و انرژی خواهد گذاشت و نیز موجب تسریع در روند انجام امور و پاسخگویی و در نهایت رضایت ارباب رجوع خواهد شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *