اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳
داوطلبان متفاوت‌ترین کنکور را تجربه کردند / مردم باید شیرینی اقتصاد دانش بنیان را در روزمرگی‌های خود احساس کنند

داوطلبان متفاوت‌ترین کنکور را تجربه کردند / مردم باید شیرینی اقتصاد دانش بنیان را در روزمرگی‌های خود احساس کنند

  • دی ۳۰, ۱۴۰۱

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته گذشته اخبار فراوانی از جنس آموزش و فناوری در دانشگاه‌ها منتشر شد که برای دانشجویان حائز اهمیت بود. برای مرور برخی از این اخبار با ما همراه باشید.

آمادگی کامل حوزه‌های برگزاری نوبت اول ازمون سراسری سال ۱۴۰۲ / محدودیت اینترنت آخرین حلقه تأمین امنیت آزمون است

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ روز‌های پنجشنبه ۲۹ و جمعه ۳۰ دی ماه در ساعات مقرر در ۴۱۷ شهرستان و در ۵۸۵ حوزه اصلی و ۲۰۴۱ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وزارت ارتباطات اینترنت موبایل را در محل حوزه‌های کنکور قطع می‌کند

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورد محدودیت اینترنت در حوزه‌های آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ منتشر شد.

هزینه ایجاد شغل برای نخبگان چندین برابر افراد کم سواد است

به نقل از وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل در هشتمین همایش مالی اسلامی که با محور نوآوری‌های مالی اسلامی در تامین مالی دانش بینان و کارآفرینی” برگزارشد؛ گفت: قرار گرفتن ایده‌ها و سرمایه‌ها در کنار هم می‌تواند به رشد کشور کمک کند و باید شرایطی را ایجاد کرد که افراد دارای صاحب ایده در کنار افراد دارای سرمایه قرار گیرند و یک همرسانی اتفاق بیفتد.

تیم‌های مستعد حوزه داروسازی و ملزومات پزشکی شناسایی و جذب می‌شوند

چهارمین فراخوان جذب تیم‌ها و افراد مستعد در دو حوزه «سامانه‌های نوین دارورسانی» و «ملزومات پزشکی مبتنی بر فناوری‌های نوین» تا ۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

توسعه هسته‌های مسئله‌محور اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور

باقری ‎مقدم، کمک به شبکه سازی میان اعضای هیات علمی برتر و دانشگاه‌ها را از جمله اهداف توسعه هسته‌ها مسئله محور دانست و گفت: در این طرح، تقویت همکاری‌های علمی اعضای هیات علمی و انتقال تجارب ایشان به منظور شناسایی و حل مسائل کشور و تشویق نهاد‌های دولتی و غیردولتی به حل مسائل جامعه و صنعت توسط افراد یا گروه‌های برتر و نخبه مد نظر است

مردم باید شیرینی اقتصاد دانش بنیان را در روزمرگی‌های خود احساس کنند

همایشی که میزبان روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری، علی صالح‌آبادی رییس انجمن مالی اسلامی ایران، آیت‌الله مصباحی مقدم رییس شورای فقهی بانک مرکزی، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از فعالان دانشگاهی، حوزوی، بانکی، بیمه‌ها و ارکان بازار سرمایه بود

 

منبع:خبرگزاری دانشجو

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *