اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
مدارس این استان‌ها سه‌شنبه ۲۷ دی تعطیل شد

مدارس این استان‌ها سه‌شنبه ۲۷ دی تعطیل شد

  • دی ۲۷, ۱۴۰۱

به دنبال ورود سرما به کشور مدارس برخی استان‌ها تعطیل شد.

طبق گزارشات رسیده، به نقل از رسانه‌ها مدارس برخی استان‌ها به دنبال افزایش سرما تعطیل و آموزش به صورت غیرحضوری برقرار می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد:

مدیر کل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد: مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول در سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون غیرحضوری خواهد بود.

استان البرز:

تمام مقاطع تحصیلی استان روز سه شنبه ۲۷ دی ماه به صورت غیرحضوری است و مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود. کارمندان هم به حالت عادی خود بازگشتند و تمام اداره‌های البرز فعال است.

استان همدان:

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان همدان از تعطیلی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و متوسطه اول سراسر استان همدان فردا سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه خبر داد.

استان کردستان:

مدارس ابتدایی شش شهرستان استان کردستان در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری غیرحضوری شد.

استان بوشهر:

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر با اشاره به استقرار سامانه بارشی در استان گفت: فعالیت مدارس تمام مقاطع تحصیلی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر فردا غیرحضوری است.

استان تهران :

بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی کودکستان‌ها تعطیل و کلیه مقاطع تحصیلی در استان‌ تهران در روز سه شنبه غیرحضوری شد.
میانگین کیفیت هوای تهران هم‌اکنون ۱۷۲ است و در شرایط ناسالم قرار دارد.

استان سمنان:

جانشین ستاد مدیریت بحران استان سمنان، فعالیت مراکز آموزشی با تأسیسات گرمایشی که سوخت گاز مصرف می‌کنند همچنان به‌صورت غیرحضوری و در بستر شاد صورت می‌گیرد. همه ادارات، در همه شهرستان‌های استان سمنان روز سه‌شنبه نیز مانند امروز فعالیت خود را با تأخیر و از ساعت ۹ صبح آغاز می‌کنند.

استان خراسان رضوی:

براساس مصوبه ستاد انرژی استان خراسان رضوی به ریاست یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به دلیل تداوم ناترازی انرژی، دورکاری فعالیت کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی به استثنای مراکز امدادی، خدماتی، درمانی و شعب منتخب بانک‌ها برای روز سه شنبه مورخ بیست و هفتم دی ماه تمدید شد. گفتنی است مهدهای کودک، مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی نیز تاپایان هفته تعطیل است و تمامی امتحانات لغو شده است.

استان خراسان جنوبی:

سخنگوی ستاد مدیریت مصرف انرژی خراسان جنوبی از تمدید تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، برای فردا سه‌شنبه ۲۷ دی ماه خبر داد.

استان گلستان:

براساس اعلام استانداری گلستان، تا پایان هفته آغاز ساعت کاری ادارات در استان گلستان از ساعت ۹ صبح خواهد بود و فعالیت مدارس و دانشگاه‌ها همچنان غیرحضوری است.

استان فارس:

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری فارس: به دنبال صدور اخطار قرمز هواشناسی مبنی بر بارش شدید و رگبار باران در روز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ در استان فارس، ستاد مدیریت بحران استان تصمیم به تعطیلی آموزش حضوری در مدارس این استان گرفت.

منبع:خبرآنلاین

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *