فروردین ۳۱, ۱۴۰۳
تلاش های فراوانی درجهت معرفی فناوری به عنوان اولویت کشور انجام شد

تلاش های فراوانی درجهت معرفی فناوری به عنوان اولویت کشور انجام شد

  • دی ۲۴, ۱۴۰۱

طبق گزارشات رسیده، امید رضایی فر شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه فناوری و نوآوری که در تالار شهید آوینی قم برگزار شد اظهار داشت: حوزه هنر به خصوص عرصه سینما و فیلم در راستای فرهنگ سازی امر فناوری و نو آوری می‌تواند نقش مؤثری داشته باشد.

مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری ابراز داشت: در طی یک دهه اخیر برنامه ریزی و تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا نوآوری و فناوری به عنوان یکی از اولویت‌های مهم در سطح کشور مطرح شود و سوی مسئولان مورد توجه قرار گیرد.

رضایی فر عنوان داشت: در طی سال جاری معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم و تحقیقات برنامه‌هایی با محوریت شعار نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری تدارک دیده است.

رضایی فر عنوان داشت: فناوری امروز به عنوان یک سند فرهنگی می‌بایست به آیندگان معرفی شود و باید برنامه ریزی و تلاش کنیم تا در تاریخ اثر گذاری خاصی داشته باشیم که در این راستا سینما و فیلم می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد.

مدیر کل دفتر پشتیبانی امور فناوری و نوآوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری ادامه داد: اهداف بلندپروازانه باید به تصویر کشیده شود چرا که این امر می‌تواند در راستای سیاست گذاری ها تأثیر گذار باشد.

رضایی فر افزود: مردمی سازی فناوری امر مهمی است که این راستا جامعه می‌بایست با مراکز دانشگاهی و صنعتی ارتباط خوبی برقرار کنند.

 

منبع:خبربان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *