فروردین ۹, ۱۴۰۳
اقدامات سازمان سنجش در راستاي حفظ اعتماد عمومي و سرمايه اجتماعي

اقدامات سازمان سنجش در راستاي حفظ اعتماد عمومي و سرمايه اجتماعي

  • دی ۲۱, ۱۴۰۱

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با حضور در ساختمان سازمان سنجش آموزش کشور واقع در مشکین دشت کرج ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون سراسری نوبت دی ماه ۱۴۰۲، اقدامات سازمان سنجش آموزش کشور در راستای حفظ اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی را موثر ارزیابی کرد.

طبق گزارشات، دکتر محمدعلی زلفی گل با اشاره به ایثار و فداکاری افراد حاضر در قرنطینه آزمون سراسری، گفت: آزمون سراسری و سایر آزمون‌هایی که سازمان سنجش آموزش کشور مجری آن است باید با رعایت عدالت آموزشی و در یک رقابت علمی سالم برگزار شود چرا که با اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام ارتباط دارد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص پیشرفت تکنولوژی و دستگاه‌های دیجیتال گفت: همانگونه که سیستم‌های فنی و الکترونیک روز به روز پیچیده‌تر و تقویت می‌شوند ما برای پاسداشت از حقوق عامه جوانان و برگزاری سلامت آزمون نیاز به جذب نیروهای فنی و متخصص در این زمینه داریم تا از بروز هرگونه مشکلی جلوگیری کنیم.

در ادامه این بازدید دکتر حسن عرب اسدی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی با اشاره به حساسیت‌ها، ضرورت هوشمندی و سختی کار در قرنطینه آزمون سراسری در خصوص وضعیت استخدامی کارکنان گفت: برای تبدیل وضعیت کارکنان و جذب نیروهای متخصص و فنی در چارچوب قوانین و مقررات نهایت تلاش را می‌کنیم.

دکتر عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش نیز ضمن تقدیر و تشکر از حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی، گزارشی از روند فعالیت سازمان سنجش آموزش کشور و اقدامات پیش رو برای هوشمندسازی فرایند آزمون‌هایی که سازمان مجری برگزاری آن است ارائه داد.

 

منبع:سازمان سنجش

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *