اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳
1 کواکبیان در برنامه شیوه

این روزها حال مردم خوش نیست، ما وقتی خبر شهدای امنیت را میشنویم دلمان به درد می آید و هم مردم عادی که از بین میروند دل ما به درد می آید

  • دی ۲۰, ۱۴۰۱

دکتر مصطفی کواکبیان استاد دانشگاه علامه طباطبایی در برنامه شیوه با موضع “تحزب در ایران” اظهار داشت:

من معتقدم برای انتخابات آینده مجلس یک آرایش سیاسی شکل گرفته شده و باید هم باشد، اما این آرایش سیاسی بیشتر حول و محور اصولگراها میچرخد و باهمدیگر در حال رقابت خوبی هستند، دعوا و درگیری بین خودشان است و برای احزاب مرجعیتی نیست.
یکی از کارهای احزاب بیانیه دادن و حرف زدن است، یک قرارگاهی به نام ثارالله در تهران درست شده و هر روز روزنامه ها از جمله روزنامه حزب ما را چک میکنند تا چیزی گیر بیاورند که ما برویم دادسرای رسانه جواب پس بدهیم. خب حزب در اینجا چه معنایی دارد؟
میگویند بی بی سی، اینترنشنال و من و تو مرجع رسانه ای شدند، آنها غلط کردند که مرجع باشند ولی ما چقدر به مرجعیت رسانه های داخلی احترام میگذاریم و ارزش قائلیم؟
من در همه جلسات آقای شمخانی و وزیر کشور بوده ام، باید یک مقداری تحویل بگیرند احزاب و مردم را، چه کسی گفته حزبی که از این نظام مجوز گرفته اپوزیسیون این نظام است، اگر بوده به نظر ما غلط است، اپوزیسیون به این معنی که مخالف اصلی باشند و دنبال براندازی باشند من نمیشناسم.
این روزها حال مردم خوش نیست، ما وقتی خبر شهدای امنیت را میشنویم دلمان به درد می آید و هم مردم عادی که از بین میروند دل ما به درد می آید.
مثلا من در روزنامه گفته ام که این چه کاریست که خانواده آقای علی دایی را وسط هوا برمیگردانید، یا گذرنامه نمیدادید یا اگر دادید دیگر وسط هوا مگر ریگی را گرفته اید؟ بلندگوی ما، رسانه ی ما روزنامه ی ماست که آن هم هر روز مسائلی برایش مطرح می شود.

https://majleseslahat.ir/wp-content/uploads/2023/01/برنامه-شیوه-دکتر-کواکبیان-۲٫mp4
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *