فروردین ۱۰, ۱۴۰۳
علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به بی توجهی تزریق دز یادآور هشدار داد

علوم پزشکی خراسان شمالی نسبت به بی توجهی تزریق دز یادآور هشدار داد

  • دی ۱۲, ۱۴۰۱

فیض الله برزگر اظهار کرد: اینک روزانه کمتر از صد دُز و اکسن در پایگاه سلامت، خانه های بهداشت و مراکز تجمیعی این استان تزریق می شود این در حالی است که روزانه پنج هزار دُز و اکسن در شمال خراسان وجود دارد.
وی افزود: آخرین آمارها ۱۳ درصد جمعیت منطقه شمال شمال دُز چهارم و ۶۰ درصد نیز دُز سوم واکسن را اعلام کردند که این رقم از نقطه مطلوب و اکسیناسیون فاصله دارد.

برزگر داد: شیوه نامه های سازمان بهداشت جهانی، ۶ ماه پس از تزریق واکسن افراد برای تزریق واکسن افراد برای تزریق بعدی آن اقدام می کنند. بعدی واکسن ندارند.
رئیس گروه مبارزه با بیماری های واگیر دانشگاه پزشکی خراسان‌شمالی با تاکید بر ضرورت تزریق برای مصونیت از عوارض، گفت: بسیاری از افرادی که در گذشته از تزریق ۶ ماه گذشته استفاده می‌کنند، بوده‌اند و از آن استفاده می‌کنند. نگرفته بودند.
وی افزود: از سوی دیگر با توجه به مشاهده سه مورد X به زیر سویه‌های جدید امیکرون با نام‌های BQ1 و BQB در کشور، مقامات وزارت بهداشت اعلام کردند که هشتم طرح آغاز شده است، بنابراین مردم می‌بینند که به این موضوع فکر می‌کنند که از آن‌ها می‌فهمند واکسن. اقدام کننده. آخرین فهرست رنگبندی شهرهایی که از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، بجنورد در وضعیت نارنجی، فاروج و گرمه در وضعیت آبی و پنج شهرستان مانه و سملقان، جاجرم، رازوجرگلان، شیروان و اسفراین نیز در رنگبندی زرد رنگ‌بندی شده است. قرار دارد.
اعلام خبر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان، از اسفند ۱۳۹۸ تا امروز ۲ هزار و ۲۵۰ نفر قربانی شده است. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

 

منبع:خبربان

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *