اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳
استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه دانشگاه‌ها یک ضرورت است

استفاده از ظرفیت خیرین برای توسعه دانشگاه‌ها یک ضرورت است

  • دی ۱۱, ۱۴۰۱

برطبق گزارشات، دکتر مرتضی فرخی در نشست با هیئت رئیسه دانشگاه جیرفت که با حضور رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان جیرفت برگزار شد، گفت: برای توسعه دانشگاه، کمک خیرین و موسسات بزرگ مانند بنیاد علوی را جذب کنید و همچنین با کمک مسئولان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از صنایع و معادن استان در این خصوص بهره ببرید.

وی خطاب به مسئولان دانشگاه جیرفت گفت: دانشگاه جیرفت در منطقه جنوب کرمان نیازمند توسعه بیشتر است لذا در این راستا نباید به بودجه وزارت علوم اکتفا کنید.

فرخی با اشاره به کمبود فضای سلف سرویس و سراهای دانشجویی در دانشگاه جیرفت افزود: امکانات رفاهی دانشجویان باید اولویت دانشگاه باشد و در همین راستا با تلاش هیئت رئیسه و حمایت وزارت علوم و صندوق رفاه دانشجویان این مهم باید به وضعیت مطلوب نزدیک تر شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علومف مشخص نبودن محدوده دانشگاه‌ها با حصارکشی یا دیوار را یکی از مشکلات برخی دانشگاه‌ها دانست و بیان کرد: در تخصیص اعتبار برای حصار دانشگاه که از ملزومات اصلی است رایزنی شود و امیدواریم با حمایت های وزارت علوم این مهم محقق شود.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، فرخی با اشاره به تاکیدات وزیر علوم برای صنعتی شدن سلف سرویس دانشگاه‌ها افزود: همه دانشگاه‌های کشور در این راستا باید تلاش کنند و با توجه به نیمه صنعتی بودن آشپزخانه دانشگاه جیرفت تلاش شود درباره این موضوع با حمایت صندوق رفاه دانشجویان هر چه سریعتر تدبیر شود.

منبع:خبربان

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *