فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

اجرای طرح بومی سازی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

  • آبان ۲۶, ۱۴۰۱

به نقل از دانشگاه فنی و حرفه‌ای، وبینار مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه با حضور دکتر خسرویان، مهندس شبستانی، همکاران مرکز در ستاد و نمایندگان استانی نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در سراسر کشور در سالن جلسات معاونت اداری، مالی برگزار شد.

خسرویان در این وبینار ضمن تأکید بر اهمیت انگیزه ایمانی و خدمت به خلق به عنوان خمیرمایه اصلی موفقیت؛ استقلال و بی‌طرفی ناظرین در پیگیری مطالبات به‌حق افراد را لازمه تصمیم منطقی برشمرد و افزود: گزارشات دقیق و موشکافانه مرکز نظارت می‌بایست منجر به تصمیم‌گیری در سطوح استانی و کشوری شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهار کرد: این گزارشات باعث می‌شود منابعی که به استان‌ها تخصیص می‌یابد به درستی در بخش خود هزینه گردد.

وی در ادامه با اشاره به هزینه‌کرد درست بودجه غذای دانشجویی، عدم تشکیل کلاس‌های زیر حدنصاب دانشجویی و جلوگیری از پرداخت این‌گونه حق‌التدریس‌ها و اجرای طرح بومی‌سازی و تسریع در نقل و انتقال دانشجویی و تحصیل در مراکز نزدیک به محل سکونت را در ارتباط با بازگشایی دانشگاه‌ها پس از قریب به دو سال سه مبحث کلیدی و بسیار مهم در جلوگیری از اسراف و استفاده بهینه از منابع ذکر کرد.

شبستانی، رئیس مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه نیز در خصوص ایجاد ارتباط منطقی منطبق بر تحول و اعتدال با رؤسای استانی و همکاران مراکز، پیگیری موضوع سرپرست خوابگاه‌ها و سرپرست کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها، نگاه دقیق به عملکرد خود و مقوله خودارزیابی، بحث پاسخ‌گویی مناسب به استادان، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع، توجه به منشور کیفیت آموزشی، تسلط به آئین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و اجرایی کردن مفاد آئین‌نامه نظام نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت مطالبی را در قالب توصیه به ناظرین عنوان کرد

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *