فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

تبدیل وضعیت اساتید منوط به احراز رتبه دانشیاری شد

  • آبان ۲۴, ۱۴۰۱

رئیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم درباره جزئیات شرط دانشیاری برای تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی توضیح داد.

محمد خلج امیرحسینی درباره شرط دانشیاری برای تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی چند سال پیش مصوب کرده بود که تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی، منوط به احراز رتبه دانشیاری است.

وی ادامه داد: هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تسهیل مصوبه مذکور، برای یک مدت گذار، یعنی تا سال ۱۴۰۰ اعلام کرده بود تا اعضای هیأت علمی برای تبدیل وضعیت از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی از جدول امتیازات مصوبه ۱۹۶ هیئت عالی جذب استفاده کنند.

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: مرکز جذب وزارت علوم نیز مدت مذکور را تا یک آبان ۱۴۰۱ تمدید کرد، بنابراین اعضای هیأت علمی برای رسمی قطعی شدن خود تا یک آبان ۱۴۰۱ فرصت داشتند از همان جدول امتیازات استفاده کنند که این جدول هم بستگی دارد که هر دانشگاه در چه منطقه‌ای باشد و اینکه در این جدول امتیازات رتبه دانشیاری نبوده، بلکه بخشی از امتیازات دانشیاری لحاظ شده بود.

وی ادامه داد: این فرصت یک‌ساله در حال حاضر به اتمام رسیده است، بنابراین از یک آبان ۱۴۰۱ به بعد تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی از رسمی آزمایشی به رسمی قطعی، منوط به احراز رتبه دانشیاری است البته برای اینکه افراد متضرر نشود همچنین اعلام کردیم، افرادی که پرونده تقاضای تبدیل وضعیت خود را تا یک آبان ۱۴۰۱ به دانشگاه‌های خود ارائه داده باشند و دانشگاه‌ها تا آخر آذر امسال در کمیته منتخب آن دانشگاه پرونده افراد را بررسی کرده و امتیازاتی که قبلاً اعلام شده بود را کسب کرده باشند و در سامانه مرکز جذب بار گزاری کنند آن را می‌پذیریم

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *