فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

رؤسای استانی هماهنگی و پشتیبانی راهیان پیشرفت دانشجویی منصوب شدند

  • آبان ۱۸, ۱۴۰۱

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی رؤسای دانشگاه‌های مرکز هر استان را به عنوان «رئیس ستاد استانی هماهنگی و پشتیبانی راهیان پیشرفت دانشجویی» منصوب کرد.

به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت‌علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور احکامی رؤسای دانشگاه‌های مرکز هر استان را به عنوان «رئیس ستاد استانی هماهنگی و پشتیبانی راهیان پیشرفت دانشجویی» منصوب کرد.

متن حکم انتصاب محمدعلی زلفی‌گل خطاب به رؤسای دانشگاه‌های مرکز هر استان به شرح ذیل است:

براساس اجرای مادۀ هشت اساسنامۀ ستاد ملّی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده) و نظر به مراتب تخصص و تجربۀ گران‌مایۀ جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ به سمت «رئیس ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان پیشرفت دانشجویی استان» منصوب می‌شوید.

همچنین در متن حکم آمده است:

از آنجا که تقویت روحیۀ خودباوری، امیدآفرینی، هویت‌بخشی و نیز گفتمان‌سازی روایت پیشرفت‌های کشور به‌ویژه در سال‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به نسل جوان همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظلّه‌العالی) بوده است، از جناب‌عالی انتظار می‌رود تا در تعامل مؤثر با سایر اعضای ستاد استانی، ضمن راه‌اندازی ستاد در سطح دانشگاه‌های استان مطابق با اساسنامه، نسبت به تشکیل منظم و مستمرّ جلسات و پیگیری اجرای مصوّبات، هماهنگی‌های لازم را برای اجرای اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویی در سطح استان به عمل آورید.

گفتنی است، اردوهای راهیان پیشرفت اقدامی جدید از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با هدف آشنایی بیشتر جامعه علمی و نخبگان، استادن و دانشجویان با پیشرفت‌های علمی و فناوری است که با محوریت رؤسای دانشگاه‌های مراکز استان‌ها و همکاری بسیج دانشجویی به زودی اجرا خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *