فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

همکاری علمی دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه جامعه المصطفی

  • آبان ۱۶, ۱۴۰۱

دانشگاه علمی کاربردی با دانشگاه جامعه المصطفی (ص) در حوزه آموزش های مهارتی همکاری می کنند.

به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، نشست مشترک دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه بین المللی جامعه المصطفی(ص) العالمیه با حضور دکتر موسی زاده مشاور رییس و سرپرست دفتر همکاریهای علمی و بین المللی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر نادری رئیس واحد استانی قم و دکتر قنبری معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه بین المللی جامعه المصطفی(ص) العالمیه برگزار شد.

در این نشست که به منظور شناسایی ظرفیت‌های طرفین در عرصه بین‌الملل و زمینه های همکاری مشترک در حوزه آموزش های مهارتی برگزار شد، دکتر موسی‌زاده ضمن بیان مزیت های خاص این دانشگاه، به بیان فعالیت‌های حوزه بین الملل دانشگاه پرداخت.

وی همچنین آمادگی دانشگاه جامع علمی کاربردی را برای تدوین و تصویب دوره‌های مهارت محور مورد نیاز دانشجویان داخلی و خارجی آن دانشگاه اعلام کرد.

در ادامه دکتر نادری رئیس واحد استانی قم ضمن اشاره به سابقه همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه جامع المصطفی العالمیه و همچنین ارائه توضیحاتی در خصوص نظام آموزش عالی علمی کاربردی، به ظرفیت ویژه مدرسان خبره در دانشگاه جامع علمی کاربردی اشاره نمود.

سپس حجت الاسلام و المسلمین دکتر قنبری معاون ارتباطات و امور بین الملل جامعه المصطفی(ص) العالمیه، به بیان فعالیت‌ها و برنامه‌های آن دانشگاه در حوزه بین الملل پرداخت.

وی بیان کرد: جامعه المصطفی(ص) به عنوان یک دانشگاه بین المللی اسلامی با وجود دانشجویانی بیش از ۱۰۰ ملیت و ۴۰۰ رشته و گرایش با ۳۳ نمایندگی در سرتاسر جهان فعالیت دارد.

معاون ارتباطات و امور بین الملل جامعه المصطفی(ص) العالمیه در پایان خواستار تمدید و توسعه مفاد تفاهم نامه قبلی دانشگاه جامع علمی کاربردی با این دانشگاه به منظور تسهیل همکاری‎ها شد. گفتنی است در این نشست طرفین بر لزوم تداوم جلسات و ارتباطات تا انعقاد تفاهم نامه جدید همکاری مشترک اعلام آمادگی کردند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *