فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

اسامی پذیرفته‌شدگان دانشگاه امام صادق (ع) درآزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام شد

  • مهر ۱۳, ۱۴۰۱

سازمان سنجش اطلاعیه‌ای در خصوص اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) درآزمون سراسری سال ۱۴۰۱ صادر کرد که به شرح زیر است.

پیرو اطلاعیه ۲۸ شهریورماه درخصوص اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱، (رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) به اطلاع متقاضیانی که مشخصات آنان به عنوان پذیرفته شده رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ اعلام شده است، می‌رساند که پذیرفته شدگان لازم است براساس توضیحات ذیل نسبت به ثبت نام خویش اقدام کنند.

۱- زمان و نحوه ثبت نام از پذیرفته شدگان از طریق دانشگاه امام صادق (ع) اطلاع رسانی خواهد شد.

۲- عدم مراجعه پذیرفته شدگان برای ثبت نام در زمان مقرر، به منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد شد.

۳- آن دسته از متقاضیانی که در مرحله اعلام نتایج نهایی رشته‌های تحصیلی پذیرش با آزمون و یا پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (در تاریخ ۲۸ شهریور) در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گرفته‌اند و هم اکنون نیز در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی دانشگاه امام صادق (ع) قرار دارند، باید از دو رشته قبولی اعلام شده یکی را به دلخواه انتخاب و در آن رشته ثبت‌نام و به تحصیل بپردازند و ثبت نام در یک رشته تحصیلی به منزله انصراف از رشته دیگر تلقی خواهد شد.

۴- پذیرفته شدگان لازم است بر حسب مورد مطابق جدول مندرج در بند (ج) اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) در تاریخ ۲۸ شهریور موجود در درگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه مدارک ثبت‌نامی اقدام و به دانشگاه ارائه کنند.

۵- متقاضیانی که در ردیف پذیرفته شدگان قرار نگرفته‌اند درصورت داشتن هر گونه سوال و یا اعتراض باید موضوع را از طریق دانشگاه امام صادق (ع) پیگیری کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *