فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

زمان برگزاری جشنواره ملی شیخ بهایی تغییر کرد / تمدید مهلت ارسال طرح‌های فناورانه

  • شهریور ۲۸, ۱۴۰۱

 دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی گفت: زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌ بهایی به اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موکول و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه تمدید شد.

عبدالرضا کبیری با اشاره به تغییر زمان برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، اظهار کرد: زمان برگزاری جشنواره به ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مقارن با ایام بزرگداشت دانشمند بزرگ جهان اسلام “شیخ بهایی” و روز ملی کارآفرینی تغییر یافت و به تبع آن مهلت ارسال طرح‌های فناورانه و تکمیل مدارک ثبت نام نیز تا تاریخ ۳۰ مهرماه سال جاری تمدید شد.

وی ادامه داد: طبق ارزیابی‌های به عمل آمده از نظرات کارشناسان و مخاطبان معزز جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی، اردیبهشت‌ماه هر سال به منظور بهره‌مندی از زیبایی‌های بهاری شهر اصفهان، بهترین زمان برای برگزاری این رویداد بزرگ ملی است.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی با اشاره به بخش‌های مسابقه‌ای و رویدادهای تخصصی جانبی این جشنواره، تصریح کرد: جشنواره در بخش مسابقه‌ای در دو کارگروه “طراحان کسب و کار” و “فن‌آفرینی و تجاری‌سازی فناوری” طرح‌های فناورانه پذیرش شده را مورد ارزیابی و داوری قرار می‌دهد.

کبیری ادامه داد: نشست‌های تخصصی رویداد سرمایه‌گذاری با مشارکت صنایع بزرگ نظیر فولاد، سنگ‌آهن، صنایع نفت و گاز، متولیان آب و مدیریت شهری از اجزای مهم رویدادهای جنبی جشنواره است که برای این منظور با مشارکت برخی از صنایع بزرگ تا قبل از برگزاری جشنواره، پیش‌رویدادهای تخصصی برگزار می‌شود و همچنین گفتگوی فناورانه تقاضامحور نیز یکی دیگر از اجزای رویدادی این دوره از جشنواره خواهد بود. 

وی با بیان اینکه پیش‌رویدادهای تخصصی در طول سال استمرار دارد، گفت: در بخش رویدادهای سرمایه‌گذاری برای آمادگی بیشتر فناوران جهت انجام مذاکره مؤثر و منتج به سرمایه‌گذاری واقعی، دوره‌های توانمندسازی و آموزشی برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی خاطرنشان کرد: به خواست خداوند متعال جلسات داوری نهایی کارگروه‌ها اوایل اسفندماه برگزار می‌شود و تائید نهایی منتخبان هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در روزهای برگزاری رویداد توسط شورای علمی جشنواره صورت می‌گیرد. 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *