فروردین ۹, ۱۴۰۳

معدل خوبی به انتصابات وزیر علوم می‌دهم

  • شهریور ۱۱, ۱۴۰۱

رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: این دوره از آموزش عالی در نوع خودش کم نظیر است، معدل خوبی به انتصابات وزیر علوم می‌دهم.

محمدرضا مردانی رئیس بسیج اساتید در دومین روز از اجلاس رؤسای دانشگاه‌های سراسر کشور گفت: این دوره از آموزش عالی در نوع خودش کم نظیر است، معدل خوبی به انتصابات وزیر علوم می‌دهم.

وی با تاکید بر اینکه این دوره فرصت خوبی برای پیاده سازی اهداف گام دوم انقلاب است، گفت: جوان گرایی مورد تاکید مقام معظم رهبری و کادر سازی از اهداف بسیار مهم و اولویت دار است.

رئیس بسیج اساتید کشور خاظر نشان کرد: باید میدان برای فعالیت جوانان مهیا باشد، در دولت‌های مختلف تاکید داشتیم که باید مشکلات با تکیه بر علم حل شود.

وی با اشاره به طرح کمک به نظام کارآمدی کشور در بسیج اساتید، گفت: پیگیر این هستیم که به اساتید بسیجی توجه ویژه شود، ۲۰ کارگروه برای حل مسئله محوری ایجاد شده است.

مردانی با اشاره به آغاز سال تحصیلی، گفت: نباید از نگاه به مسائل اساسی و کلان غاقل شویم، به ویژه نباید از سیاست‌های کلی و کلان مثل اقتصاد دانش بیان غافل شویم. مشکلات کشور باید بر پایه علم دانشگاهیان حل شود.

وی اعتلای سازمانی بسیج اساتید را یکی از محورهای مهم بیان کرد و گفت: از سال ۸۰ تا کنون فعالیت‌های زیادی انجام شده و بیش از ۵۶ هزار استاد در این سازمان فعالیت می‌کنند.

مردانی افزود: بسیج اساتید باید در دانشگاه‌های مادر استان مستقر شوند، این کار را در همه استان‌ها شروع شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *