فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

فرصت جدید انتخاب رشته در آزمون دستیاری پزشکی آغاز شد

  • مرداد ۱۸, ۱۴۰۱

مهلت مجدد انتخاب رشته در آزمون دستیاری پزشکی دوره چهل و نهم از امروز ۱۸ مرداد آغاز شد و داوطلبان به مدت ۲۴ ساعت فرصت دارند نسبت به انتخاب کدرشته محل های خود اقدام کنند.

چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی صبح پنجشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تعداد ۳۲ حوزه امتحانی و ۳۰ شهر کشور برگزار شد.

در این دوره از آزمون تعداد ۱۲ هزار و ۷۲۵ نفر در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۱ هزار و ۸۴۷ نفر حائز شرایط بودند. از میان افراد واجد شرایط تعداد ۱۱ هزار و ۶۷ نفر کارت ورود به جلسه خود را دریافت کردند. تعداد ۵ هزار و ۸۶۱ نفر معادل ۴۶ درصد از داوطلبان مرد و ۶ هزار و ۸۶۴ نفر معادل ۵۴ درصد از داوطلبان زن بودند.

نتایج اولیه و کارنامه داوطلبان ۳۱ خردادماه ۱۴۰۱ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir منتشر شده است و داوطلبانی که طبق ضوابط مجاز به انتخاب رشته محل شده اند، در فرصت اعلام شده می توانند ۱۰۰ کدرشته محل را انتخاب کنند.

فرصت جدید انتخاب رشته و ویرایش فرم انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی در روزهای سه شنبه ۱۸ مرداد و چهارشنبه ۱۹ مرداد فراهم شده است.

پیش از این داوطلبان آزمون دستیاری فرصت داشتند یک بار تا ۹ تیرماه و بار دوم در روزهای ۸ تا ۱۰ مرداد در آزمون دستیاری انتخاب رشته کنند و

داوطلبان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل و مندرجات این اطلاعیه، به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی مراجعه و نسبت به ثبت انتخاب رشته محل اقدام کنند.

ضمنا آن دسته از داوطلبانی که قبلا ً نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کرده اند، می توانند در صورت تمایل در ۱۸ و ۱۹ مرداد، نسبت به مشاهده و یا ویرایش رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند. داوطلبان در انتخاب رشته محل به آخرین ویرایش و تغییرات دفترچه راهنمای انتخاب رشته چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری پزشکی توجه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *