فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

اولین دوره تخصصی آموزشی- فرهنگی دانشجویان بین‌المللی سراسر کشور از ۲۲ مرداد ماه آغاز می‌شود

  • مرداد ۱۲, ۱۴۰۱

مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان گفت: اولین دوره تخصصی آموزشی- فرهنگی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور ۲۲ لغایت ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

جعفر رازقی مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان درباره اولین دوره تخصصی آموزشی- فرهنگی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور گفت: این دوره آموزشی و فرهنگی ویژه کلیه دانشجویان بین‌المللی دختر و پسر از سراسرکشور است که به همت اداره کل دانشجویان بین‌المللی سازمان امور دانشجویان و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار خواهد شد.

رازقی ادامه داد: دوره تخصصی آموزشی- فرهنگی دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور با هدف عمق بخشی به ارتباطات فرهنگی ملل در بستر فرهنگ غنی ایران اسلامی، توانمند سازی دانشجویان بین المللی و تعمیق، تحکیم و آشنایی بیشتر با گفتگو‌های اعتقادی و فرهنگی معاصر از تاریخ ۲۲ مرداد ماه آغاز می‌شود و تا ۳۰ مرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

مدیر کل امور دانشجویان بین‌المللی با بیان اینکه بی‌شک برگزاری این دوره سبب رشد فکری و تقویت گفتمانی این دانشجویان می‌شود، اظهار کرد: دانشجویان بین‌الملل سرمایه‌های عظیم این کشور هستند بنابراین برنامه‌ریزی شده است در این دوره تخصصی علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، برنامه‌های فرهنگی متنوعی نیز داشته باشیم.

وی افزود: بازدید از شهرک‌های نوآوری، اماکن تفرج گاهی شهر تهران و تهران گردی، برنامه‌های زیارتی، مسابقات ورزشی و تفریحی و نشست‌های فرهنگی شبانه و بسیاری از برنامه‌های دیگر را نیز برای دانشجویان تدارک دیده‌ایم تا دانشجویان در تابستان از شور و نشاط ویژه‌ای برخوردار شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *