فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

سرمایه‌گذاری برای ساخت مسکن ویژه نخبگان دانشگاه شریف

  • مرداد ۱۰, ۱۴۰۱

دانشگاه صنعتی شریف به‌منظور مرتفع‌کردن نیازهای اساسی نخبگان به ویژه اعضای هیئت علمی خود، تفاهم‌نامه همکاری مشترک با بنیاد ملی نخبگان و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد کرد.

 به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی توسط دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر جلیلی رئیس دانشگاه صنعتی شریف و دکتر ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان، در محل اتاق شورای دفتر ریاست دانشگاه امضا شد.

این جلسه به‌منظور مرتفع‌کردن نیازهای اساسی اعضای هیئت علمی جوان و نخبه دانشگاه صنعتی شریف، از جمله موضوع مسکن در کلان شهر تهران، در پی جلسات رایزنی و هم‌اندیشی با مدیران بنیاد ملی نخبگان تشکیل و تفاهم‌نامه‌ای در این خصوص امضاء شد.

طبق این تفاهم‌نامه مقرر شد تا بنیاد ملی نخبگان براساس ماموریت ذاتی خود که حمایت از نخبگان این مرز و بوم است، سرمایه‌گذاری لازم جهت احداث و بهره برداری از یک استادسرا در یکی از زمین‌های متعلق به دانشگاه صنعتی شریف را بعهده بگیرد تا بدین وسیله بخشی از مسائل و مشکلات استادان جوان و نخبه مرتفع شود.

شناسایی نیروی انسانی مدنظر طرح، شناسایی و انتخاب زمین مورد نظر طرح برای اجرای موضوع تفاهم‌نامه، سرمایه‌گذاری، پیاده سازی و بهره‌برداری از طرح‌های منتخب جهت اجرا، از زمینه‌های همکاری مشترک در راستای مرتفع‌کردن نیازهای اساسی نیروی انسانی نخبه به ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه صنعتی شریف تعیین گردید.

این تفاهم‌نامه در راستای تعاملات علمی، پژوهشی و استفاده از ظرفیت نخبگان و بهره‌مندی از امکانات و توانمندی‌های طرفین جهت همکاری در احداث و بهره‌برداری از استادسرا و مجتمع‌های فرهنگی رفاهی، مرتبط با آن به منظور حمایت ویژه از اعضای هیئت علمی نخبه می‌باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *