فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

دبیر کمیسیون ملی اعتباربخشی دانشگاه های علوم پزشکی منصوب شد

  • مرداد ۱۰, ۱۴۰۱

دکتر جلیل کوهپایه زاده به عنوان دبیر کمیسیون ملی اعتباربخشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت منصوب شد.

به نقل از وزارت بهداشت، با حکمی از سوی دکتر ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر جلیل کوهپایه زاده به عنوان دبیر کمیسیون ملی اعتباربخشی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت منصوب شد.

در این حکم آمده است: «احتراماً نظر به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بر اساس تبصره ۲ – بند الف، آئین نامه نحوه تشکیل و شرح وظایف کمیسیون ملی اعتباربخشی دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و موسسات آموزشی و پژوهشی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مصوب دویست و چهل و نهمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی ۲۷ مهرماه ۱۳۹۴ به عنوان دبیر این کمیسیون، منصوب می شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال، در انجام ماموریت های محوله موفق و مؤید باشید.»

دکتر جلیل کوهپایه زاده، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران و دبیر شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *