فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

توسعه همکاری علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه بیروت

  • تیر ۳۱, ۱۴۰۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: آماده توسعه همکاری های علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه بیروت هستیم.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی در دیدار با رئیس دانشگاه اسلامی بیروت گفت: رئیس دانشگاه اسلامی بیروت، بازدیدی از دانشگاه داشت و توضیحاتی در مورد فعالیت های دانشگاه بیروت و نیازهایشان برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تهران را مطرح کرد.

وی موضوعات مطرح شده از سوی دانشگاه بیروت را قابل اجرا در قالب تفاهم نامه همکاری خواند و گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران می تواند در بخش های مختلف، با قراردادهای مشخص، پشتیبانی های علمی از آنها داشته باشد. همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران از آمادگی لازم برای تبادل استاد دانشجو و برگزاری پروژه های مشترک برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد: همانطور که مقام معظم رهبری تأکید دارند؛ توسعه علمی جمهوری اسلامی ایران تنها مربوط به کشور ما نیست و این پیشرفت علمی متعلق به کل جامعه مسلمین است و باید آن را به اشتراک گذاشت و ما علاقمندیم که در زمینه های علمی با دوستان خود همراه باشیم.

برگزاری دوره های مهارتی و تخصصی، همکاری در زمینه تحصیل دانشجویان درکشور و فراهم‌سازی بستر اجرای دوره های علمی، کارورزی و اختصاصی برای دانشجویان، تبادل اساتید و پژوهشگران از جمله مباحث مطرح شده در نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با حسن اللقیس رئیس دانشگاه اسلامی بیروت بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *