فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

رقابت بیش از ۹۳ هزار داوطلب در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

  • تیر ۲۹, ۱۴۰۱

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از رقابت بیش از ۹۳ هزار داوطلب متقاضی در نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور ویژه رشته‌های شغلی دستگاه‌های اجرایی به غیر از وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

کریمیان با اعلام این خبر، گفت: از ۹۳ هزار داوطلب متقاضی این آزمون بیش از ۴۵ هزار داوطلب زن و بیش از ۴۷ هزار داوطلب مرد هستند که در آزمون استخدامی ۴۵ دستگاه پذیرنده با ظرفیت پذیرش ۳۶۶۱ نفر با هم رقابت می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه نهمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور بجز وزارت آموزش و پرورش صبح روز جمعه ۱۴۰۱/۴/۳۱ برگزار می‌شود، گفت: این آزمون در ۷۳ شهر و ۸۹ حوزه اصلی و ۲۶۵ حوزه فرعی برگزار خواهد شد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی درباره نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون، آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی https://www.sanjesh.org/FullStory.aspx?gid=۱۴&id=۷۸۰۵ منتشر شده است و لذا داوطلبان باید برای کسب اطلاعات لازم در این خصوص این اطلاعیه را به دقت مطالعه کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *