فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

جزئیات پذیرش دانشجوی بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران اعلام شد

  • تیر ۲۶, ۱۴۰۱

رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران از شروع ثبت‌نام و پذیریش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این پردیس دانشگاهی خبر داد.

 به نقل از دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه با اعلام این خبر گفت: پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران در رشته‌های علوم انسانی، محیط زیست، HSE، علوم اجتماعی، MBA، فنی و مهندسی و علوم پایه در ۲۲ عنوان رشته دکتری تخصصی و ۹۹ عنوان رشته کارشناسی ارشد بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی دانشجو می‌پذیرد.

رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران درباره ثبت‌نام داوطلبان تحصیل در این پردیس دانشگاهی، گفت: دانشجویان نیمسال آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ می‌توانند تا روز جمعه ۳۱ تیر ماه نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

امام جمعه افزود: کلاس‌های دانشجویانی که در این دوره پذیرش می‌شوند، از اوایل مهر ماه آغاز خواهد شد و ۱۱ مرکز تحقیقاتی پردیس ارس در انتظار پذیرفته شدگان است.

به گفته وی، مرکز تحقیقات بیوتکنولوژی، مرکز تحقیقات مهندسی صنایع غذایی، مرکز تحقیقات مدیریت استراتژیک و آینده پژوهی، مرکز تحقیقات علوم روانشناسی و مشاوره، مرکز تحقیقات بین‌المللی انرژی و ساختمان سبز، مرکز تحقیقات نانو تکنولوژی، مرکز تحقیقات هنرهای دیجیتال، مرکز تحقیقات سگ‌های رهگیر، مرکز تحقیقات سامانه‌های هوشمند کاربردی ارس، مرکز تحقیقات شبکه حسگر بی‌سیم و مرکز تحقیقات ترکیبات طبیعی و دارویی از مراکزی است که در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *