فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

آخرین وضعیت فعالیت «دهقانی فیروزآبادی» در دانشگاه آزاد

  • خرداد ۱۰, ۱۴۰۱

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جدید جهاددانشگاهی در حالی در جمع  هیات رییسه این نهاد حضور یافت که هنوز تکلیف جای خالی او در سمت معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد روشن نیست.

اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۳ خردادماه با قدردانی از خدمات و تلاش‌های دکتر حمیدرضا طیبی رئیس سابق جهاددانشگاهی، به دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی به‌عنوان رئیس جهاددانشگاهی رای دادند.

روز یکشنبه نیز مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درخصوص تایید انتخاب دکتر روح‌الله دهقانی فیروزآبادی به‌عنوان رئیس جهاددانشگاهی توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

صبح دوشنبه روح‌الله دهقانی فیروزآبادی رییس جدید جهاددانشگاهی در جمع هیات رییسه این نهاد حضور یافت؛ پیگیری ها از دانشگاه آزاد حاکی از آن است که دهقانی فیروزآبادی که تا روز یکشنبه با عنوان معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد در رویداد عصر امید ای دانشگاه حضور داشت، علیرغم تأیید حکمش برای ریاست جهاد دانشگاهی همچنان با عنوان سرپرست به کار خود در دانشگاه آزاد نیز ادامه می دهد.

اما بنا به گفته برخی مسئولان دانشگاه آزاد، معاون جدید تحقیقات و فناوری دانشگاه آزاد به زودی و با حکم محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد منصوب خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *