فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی فردا منتشر می شود

  • خرداد ۷, ۱۴۰۱

کلید اولیه آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی فردا یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ منتشر می شود و داوطلبان در صورت اعتراض می توانند آن را به صورت اینترنتی اعتراض خود را ارسال کنند.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ در ۳۴ حوزه امتحانی برای ۴۳ رشته و ۱۱ مجموعه در دانشگاه‌های علوم پزشکی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر روزهای ۵ و ۶ خرداد برگزار شد.

تعداد ۵۹ هزار و ۴۶۴ نفر در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۳ هزار و ۳۶۲ داوطلب زن و ۱۶ هزار و ۱۰۲ داوطلب مرد هستند. با توجه به آمار شرکت کنندگان در دو رشته، در نهایت تعداد ۶۴ هزار و ۱۷۳ نفر در آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۴۵۹ نفر معادل ۷۲ درصد زن و ۱۷ هزار و ۷۱۴ نفر معادل ۲۸ درصد مرد بودند.

تعداد ۱۹ هزار و ۳۳۵ نفر در نوبت صبح پنجشنبه، ۱۷ هزار و ۹۵۱ نفر در نوبت عصر پنج شنبه آزمون خود را برگزار کردند. همچنین تعداد ۱۳ هزار و ۸۷۰ نفر در نوبت صبح جمعه و ۱۳ هزار و ۱۷ نفر در نوبت عصر جمعه در ۴۳ رشته امتحانی و ۱۱ مجموعه رشته امتحانی (مجموع پذیرش دانشجو برای ۸۵ رشته) به رقابت پرداختند.

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی، کلید اولیه آزمون در روز یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ منتشر می شود. همچنین داوطلبان می توانند اعتراضات خود را از ساعت ۱۸ روز دهم خرداد تا ساعت ۱۲ ظهر ۱۴ خرداد به آدرس اینترنتی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی www.sanjeshp.ir ارسال کنند.

پس از بررسی سوالات آزمون و اعتراضات کلید نهایی آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ اعلام می شود.

ظرفیت پذیرش به همراه کارنامه علمی مرحله اول در نیمه اول تیرماه اعلام می شود. انتخاب رشته کلیه داوطلبان به همراه انتخاب رشته محل مخصوص استعداد درخشان بدون آزمون نیز در نیمه اول تیرماه انجام می گیرد.

اسامی متقاضیان دانشگاه شاهد، بقیه الله، ارتش و رشته مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی جهت مرحله دوم ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ اعلام می شود و سپس مرحله دوم متقاضیان دانشگاه شاهد، بقیه الله، ارتش و رشته مددکاری اجتماعی دانشگاه علوم توانبخشی ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ برگزار می شود.

اسامی نهایی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۱۴۰۱ به همراه کارنامه نهایی در نیمه دوم شهریورماه صورت می گیرد و پذیرفته شدگان پس از اعلام نتایج در همین زمان در دانشگاه‌ها ثبت نام می کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *