اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

به مناسبت هفته خوابگاه ها؛ رونمایی از پیوست فرهنگی خوابگاه متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی

  • اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۱

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت از رونمایی پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی به مناسبت هفته خوابگاه ها خبر داد.

دکتر حمیدرضا اشراقی افزود: هفته خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی از ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز شده است و تا ۳۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

وی گفت: امروز ۲۷ اردیبهشت ماه در چهارمین روز هفته خوابگاه ها پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی در دانشگاه های علوم پزشکی با حضور مسئولان مربوطه رونمایی می شود.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: پیوست فرهنگی خوابگاه های متاهلی بر اساس اسناد بالادستی، قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، همچنین الزام دولت به منظور تهیه پیوست فرهنگی برای پروژه های کلان کشوری تهیه شده است.

وی اضافه کرد: المان های معماری و عمرانی، مکانی که باید خوابگاه دانشجویی در آنجا ساخته شود، المان های بوم شناسی و زیست شناختی معیارهایی هستند که در این پیوست فرهنگی به آن پرداخته شده است.

اشراقی با اشاره به حضور خیرین در خوابگاه ها به مناسبت هفته خوابگاه های علوم پزشکی یادآور شد: به مناسبت هفته خوابگاه ها از خیرین برای حضور در خوابگاه ها و دانشگاه ها دعوت به عمل آمده است و مجمع خیرین سلامت در وزارت بهداشت موضوع ساخت و تجهیز خوابگاه های دانشجویی به ویژه خوابگاه متاهلی را در دانشگاه های علوم پزشکی پیگیری می کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *