اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

بخشنامه ارتقای آشپزخانه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی ابلاغ شد

  • اردیبهشت ۲۲, ۱۴۰۱

طرح ارتقای آشپزخانه‌ها در سال ۱۴۰۱ از سوی صندوق رفاه دانشجویان ابلاغ شد، نحوه مشارکت در این طرح به‌صورت پنجاه درصد سهم صندوق و پنجاه درصد سهم دانشگاه خواهد بود.

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم بخشنامه طرح ارتقا آشپزخانه‌ها در سال ۱۴۰۱ را به رؤسای دانشگاه‌ها ابلاغ کرد. دراین بخشنامه آمده است:

صندوق رفاه دانشجویان در نظر دارد در راستای کمک به صنعتی‌سازی آشپزخانه‌های دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، طرح ارتقا آشپزخانه‌ها را در سال هزار و چهارصد و یک در چارچوب در چهارچوب‌های ذیل اجرا کند:

۱- اولویت طرح، خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی است به‌نحوی‌که منجر به ارتقای سطح آشپزخانه از وضعیت سنتی به تمام صنعتی یا نیمه‌صنعتی شود.

۲- نحوه مشارکت در این طرح به‌صورت پنجاه درصد سهم صندوق و پنجاه درصد سهم دانشگاه خواهد بود.

۳- دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی می‌توانند نیازهای خود را با معرفی یک تا دو آشپزخانه برای شرکت در طرح ارتقا ارسال کنند بدیهی است انتخاب نهایی آشپزخانه‌های معرفی‌شده بر اساس ارتقا پس‌از بررسی، تأیید و اعلام توسط صندوق خواهد بود.

۴- این طرح ویژه آشپزخانه‌های دانشجویی بوده و شامل سایر موارد (رستوران مکمل، آزاد، اساتید و کارکنان، بوفه‌ها و همچنین سالن‌های غذاخوری) نیست همچنین ضرورت دارد هر گونه هزینه کرد در سال هزار و چهارصد و یک صورت‌گرفته باشد به‌علاوه درخواست‌هایی که خارج از چارچوب فرم پیوست تنظیم و یا به‌صورت ناقص ارسال شود قابل‌بررسی نخواهد بود.

۵- با توجه به پایان سال مالی هزار و چهارصد و اتمام طرح ارتقای قبلی، رسیدگی به سایر درخواست‌های ارسالی در سال هزار و چهارصد مقدور نبوده و بررسی تقاضای دانشگاه صرفاً در قالب درخواست‌های جدید و در چارچوب طرح ارتقا سال جاری خواهد بود بدیهی است دانشگاه‌ها که اهتمام کافی برای اجرای تعهدات سال گذشته نداشته‌اند در اولویت طرح ارتقای سال هزار و چهارصد و یک نخواهند بود.

دانشگاه‌ها برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *