اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

مسائل مرتبط با سلامت روان دانشجویان بررسی می شود

  • اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۱

مهمترین مشکلات پسا کرونای دانشگاه‌ها و مسائل مرتبط با سلامت روان دانشجویان در سی و سومین گردهمایی سالانه رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور بررسی می‌شود.

به نقل از سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم نعیمی گفت: پس از بیش از ۲ سال وقفه در فعالیت‌های دانشگاه‌ ها و از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها به منظور هماهنگی رؤسای مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور، سی و سومین گردهمایی رؤسای مراکز مشاوره به میزبانی مرکز مشاوره دانشگاه شیراز، در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه به صورت حضوری با حضور داداش پور رئیس سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

دکتر نعیمی گفت: این گردهمایی با هدف تبیین کلان برنامه دفتر مشاوره و سلامت در سبک زندگی سالم و ارتقای سلامت جسمانی، روانی، اجتماعی و معنوی دانشجویان و دانشگاهیان برگزار می‌شود.

وی گفت: بحث و تبادل نظر درباره مهمترین مشکلات پسا کرونای دانشگاه‌ها و مسائل مرتبط با سلامت روان دانشجویان از اهداف این گردهمایی خواهد بود.

مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت بیان کرد: در این گردهمایی کارگاه آموزشی الزامات رئیس مرکز مشاوره مطلوب و کارآمد و ۱۲ کمیسیون تخصصی ویژه رؤسای مراکز مشاوره برگزار خواهد شد.

نعیمی گفت: مقرر است در پایان این گردهمایی با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان مراسم تقدیر از مراکز مشاوره برتر دانشجویی سراسر کشور برگزار شود و از هر منطقه یک مشاور یا مددکار نمونه معرفی گردد.

لازم به ذکر است این گردهمایی دو روزه با شرکت بیش از ۱۳۰ دانشگاه و رئیس مراکز مشاوره در پردیس دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *