اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح در وزارت علوم تشکیل شد

  • اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم اعلام کرد: کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح وزارت علوم با محوریت اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارت تشکیل شد.

 به نقل وزارت علوم، مرتضی فرخی گفت: کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح وزارت علوم با محوریت اداره کل لوایح، تدوین و تنقیح قوانین و مقررات معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارت تشکیل شد.

وی که ریاست این کارگروه تخصصی را برعهده دارد اظهار داشت: کارگروه تخصصی طرح‌ها و لوایح وزارت علوم با حضور نمایندگان معاونت‌های وزارت عتف، با هدف ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی در خصوص طرح‌ها و لوایح مربوط به حوزه‌ی آموزش عالی تشکیل شده است که جلسات آن به صورت مداوم حداقل دو هفته یک‌بار ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص اهداف این کارگروه گفت: بررسی و اظهار نظر کارشناسی در مورد طرح‌ها و لوایح مرتبط با آموزش عالی، ارائه نظر و پیشنهاد جهت تهیه لایحه جدید یا استرداد لوایح، بررسی و اظهار نظر در مورد لوایح بودجه سنواتی، بررسی و اظهار نظر کارشناسی در مورد طرح‌ها و لوایح در دستور کار دولت و مجلس از جمله اهداف تشکیل این کارگروه به شمار می‌روند.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم افزود: اولین جلسه اخیر این کارگروه ۲۹ فروردین برگزار شد و اعضا و مدعوین در خصوص طرح‌های ارجاعی تبادل نظر کردند. همچنین موضوع دستورالعمل اجرایی و تشکیل اتاق فکر از موضوعات مهم این جلسه بود که مورد تائید اعضا قرار گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *