فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

از سوی دانشگاه اعلام شد؛ نحوه فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس

  • فروردین ۲۸, ۱۴۰۱

معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه تربیت مدرس نحوه فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان را تا اطلاع ثانوی اعلام کرد.

به گزارش غیر دولتی نیوزبه نقل از دانشگاه تربیت مدرس، در این اطلاعیه در خصوص نحوه فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه آمده است: با توجه به اطلاعیه جدید ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر حضوری شدن کلیه فعالیت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها، فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه از تاریخ ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ تا اطلاع ثانوی، منطبق با شرایط سطح ۲ اعلام می‌شود و لازم است فعالیت آزمایشگاه‌ها وفق سطح بندی اعلام شده، مدیریت شود.

بر این اساس صدور مجوز براساس درخواست دانشجو و استاد راهنما مطابق روال گذشته، پس از تایید کمیته ایمنی دانشکده و اعلام اسامی افراد واجد شرایط توسط ریاست دانشکده به مدیریت حراست دانشگاه انجام خواهد پذیرفت.

ارسال رونوشت مکاتبه مربوط به اعلام اسامی افراد دارای مجوز فعالیت آزمایشگاه ها توسط ریاست دانشکده به معاونت پژوهشی دانشگاه الزامی است.

ملاحظات بهداشتی مربوط به پذیرش دانشجویان جدید منطبق بر شیوه نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط مدیریت سلامت و بهداشت دانشگاه است.

همچنین صدور مجوز فعالیت، مشروط به نظارت مستمر و هدایت استاد راهنما و با مسئولیت کمیته ایمنی دانشکده امکانپذیر است.

به منظور حفظ سلامت دانشجویان لازم است کمیته‌ ایمنی دانشکده‌ها نظارت کاملا سخت‌گیرانه بر فعالیت افراد در آزمایشگاه‌ها اعمال کند. طی بازدیدهای سرزده در صورت مشاهده هرگونه عدم رعایت پروتکل‌ها، مجوزها بلافاصله لغو خواهد شد.

فعالیت‌های پژوهشی، آزمایشگاهی و حضور دانشجویان و پژوهشگران در دانشگاه مشمول پروتکل‌های ابلاغ شده به دانشگاه توسط مراجع ذیربط بوده و هر گونه تغییر در موارد ذکر شده از طریق اطلاعیه‌های آتی ابلاغ خواهد شد. همچنین اسکان متقاضیان در خوابگاه تابع قوانین و مقررات معاونت دانشجویی است.

پاسخگویی در خصوص کلیه امور مربوط به تعیین اولویت معرفی افراد، فرایند صدور مجوز فعالیت و اسکان، شرایط اسکان در خوابگاه و … برعهده ادارات پژوهشی دانشکده‌ها بوده و لازم است اطلاع‌رسانی مناسب درخصوص عدم پیگیری حضوری و تلفنی توسط متقاضیان از معاونت پژوهشی دانشگاه انجام شود.

در سطح ۲ فعالیت ها، اخذ مجوز فعالیت ضرورت دارد و لازم است حداقل افراد وفق پروتکل‌های ابلاغ شده در آزمایشگاه حاضر شوند. رعایت ظرفیت آزمایشگاه و فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت سخت‌گیرانه باید رعایت شود و زمان حضور در آزمایشگاه به حداقل برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *