فروردین ۹, ۱۴۰۳

آغاز انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ / دفترچه راهنما منتشر شد

  • فروردین ۲۶, ۱۴۰۱

انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ از پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آغاز می‌شود.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تا یکشنبه ۲۸ فروردین ماه فرصت دارند نسبت به انتخاب رشته حداکثر ۵۰ کدرشته، اقدام کنند.

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ روز سه شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش منتشر شده است.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش نیز از روز چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار گرفته است.

اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) در دهه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ با حضور ۱۸۶ هزار داوطلب برگزار شد.

از میان ۱۸۶ هزار داوطلب دکتری تعداد ۱۳۷ هزار و ۱۱۷ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند. در نهایت ۲۴ هزار و ۲۵۴ در دوره دکتری تخصصی پذیرفته می‌شوند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *