فروردین ۹, ۱۴۰۳

امروز آخرین مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد گروه پزشکی ۱۴۰۱

  • فروردین ۲۳, ۱۴۰۱

مهلت ثبت نام داوطلبان در فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ پایان می یابد.

آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در روزهای ۵ و ۶ خردادماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

با توجه به درخواست داوطلبان، فرصت مجدد ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ از ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ آغاز شده است و داوطلبان تا ساعت ۲۴ امروز ۲۳ فروردین فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir انجام می‌شود.

هزینه ثبت نام در آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته رشته‌های گروه پزشکی سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای هر نوبت امتحانی مبلغ یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۱۲۵ هزار تومان) و مبلغ ۱۲ هزار ریال (هزار و ۲۰۰ تومان) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون است.

هر داوطلب می‌تواند باتوجه به مدرک کارشناسی (و یا بالاتر) بر اساس جداول موجود در دفترچه راهنمای پذیرش در دو رشته (یا مجموعه) امتحانی از دو نوبت متفاوت شرکت کند.

داوطلب باید هزینه ثبت نام را به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی پرداخت کند. داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده‌اند می‌توانند اطلاعات فرم ثبت نام و مدارک را ویرایش کنند.

افرادی که قبلاً کد پیگیری پرداخت موفقیت آمیز را دریافت کرده‌اند طی نوبت اول موفق به ثبت نام نشده بودند، در زمان تمدید، مطابق بند ۳-۲ صفحه ۲۸ دفترچه راهنمای ثبت نام با وارد کردن کد ملی بقیه مراحل را انجام دهند. افرادی که کد رهگیری را فراموش کرده‌اند و یا کد را دریافت نکرده‌اند نیز می‌توانند در این مرحله اقدام کنند.

پس از اتمام ثبت نام و ویرایش، به هیچ عنوان اطلاعات ثبت نام، رشته امتحانی و حوزه امتحانی تغییر نخواهد کرد. در طول مدت زمان ثبت نام، تصحیح و ویرایش اطلاعات ثبت شده (بجز کد ملی) امکانپذیر است.

در صورتی که بر اساس صلاحدید مراجع تصمیم گیرنده، مقرر شود تا ثبت نام مجدد جهت افرادی که موفق به ثبت نام در زمان تعیین شده در جدول زمانبندی نشده‌اند، مطابق با مصوبه ۲۵ آبان ۱۳۹۹ هیئت وزیران هزینه ثبت نام متاخرین، مبلغ یک میلیون و ۶۸۰ هزار ریال (۱۶۸ هزار تومان) و مبلغ ۱۲ هزار ریال (هزار و ۲۰۰ تومان) جهت ارسال پیام کوتاه آزمون است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *