اردیبهشت ۱, ۱۴۰۳

آئین نامه های دانشجویی با رویکرد جدید بازنگری می شوند

  • فروردین ۲۲, ۱۴۰۱

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از بازنگری آئین نامه های دانشجویی با توجه به رویکردهای جدید سازمان و دولت خبر داد.

اردوان ارژنگ  با اشاره به برنامه‌ها و رویکردهای جدید سازمان امور دانشجویان در سال جاری گفت: برنامه‌ها و رویکردهای جدید سازمان در همایش معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها که احتمالاً بعد از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: قرار است یک تعدادی از آئین نامه‌های دانشجویی را بازخوانی و بازنگری کنیم که از جمله این آئین نامه‌ها می‌توان به آئین نامه دانشجویان نمونه کشوری، آئین نامه کمیسیون موارد خاص، آئین نامه انتقال دانشجویان خارج به داخل، آئین نامه‌های بورس و آئین نامه‌های اعطای مجوز مؤسسات جذب و اعزام دانشجویان اشاره کرد.

معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان افزود: این بازنگری‌ها به این معنی است که این آئین نامه‌ها با توجه به رویکردهای جدید سازمان و دولت باید تغییراتی داشته باشد به عنوان مثال در جشنواره دانشجویان نمونه تا کنون دانشجویان خارجی حضور نداشتند که اکنون شرکت می‌کنند و باید در آئین نامه دانشجویان نمونه کشوری لحاظ شود.

وی افزود: البته در جلسه معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها که برگزار خواهد شد، نظر معاونان دانشجویی نیز دریافت شده و در این بازنگری ها لحاظ خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *