اردیبهشت ۵, ۱۴۰۳

یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو تابستان امسال برگزار می‌شود / خردادماه، آخرین مهلت ثبت‌نام

  • فروردین ۲۱, ۱۴۰۱

یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو درجهت شناسایی نخبکان نانویی کشور و همچنین ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها و مراکز علمی طی سه مرحله در تابستان امسال برگزار می‌شود.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در راستای تحقق اهداف ترویجی و آموزشی تدوین‌شده در سند راهبردی فناوری نانو، اقدام به برگزاری مسابقه ملی فناوری نانو کرده است. این مسابقه بزرگ‌ترین رقابت علمی در حوزه علم و فناوری نانو است که هر ساله توسط گروه ترویج و آموزش ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و با حضور هزاران نفر از علاقه‌مندان به فناوری نانو برگزار می‌شود.

مسابقه ملی فناوری نانو علاوه بر ایجاد رقابت میان شرکت‌کنندگان، زمینه را برای اخذ گواهی توانمندی تدریس و مجوز شرکت در برنامه نانواستارت‌آپ فراهم می‌کند.

هدف از برگزاری مسابقه ملی نانو، افزایش آشنایی دانشجویان و محققان با فناوری نانو، ارتقای سطح گفتمان علم و فناوری نانو در دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی – آموزشی کشور، شناسایی نخبگان نانویی کشور بوده و برترین‌های این حوزه، جهت‌دهی به فعالیت‌های آموزشی – پژوهشی و حمایت از فعالیت‌های شکل‌گرفته در این زمینه توسط ستاد ویژه توسعه فناوری نانو است.

یازدهمین مسابقه ملی فناوری نانو طی سه مرحله در تابستان سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. مرحله اول آن اواخر تیر ماه ۱۴۰۱ به صورت غیرحضوری (آنلاین) و مرحله دوم آن به صورت حضوری اواخر مرداد ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

نفرات برتر مرحله دوم جهت ارزیابی نهایی وارد مرحله سوم (مسابقه عملی) خواهند شد؛ این مرحله در شهریور ماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس nanoeducation.ir مراجعه تا پایان خردادماه امسال نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *