اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

بازدید وزیر بهداشت از خوابگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

  • فروردین ۲۱, ۱۴۰۱

وزیر بهداشت از مجتمع خوابگاهی امام علی (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بازدید کرد.

 به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت به همراه دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شب گذشته از مجتمع خوابگاهی امام علی (ع) دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی بازدید کرده و پای سخنان دانشجویان ساکن در این خوابگاه نشستند.

در این بازدید که با حضور دکتر سمیه اسماعیلی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، دکتر محمود خدادوست معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و جمعی از مسئولان انجام شد، دکتر عین اللهی امکانات رفاهی و وضعیت خوابگاه امام علی (ع) را مورد ارزیابی قرار داد.

در ادامه این بازدید وزیر بهداشت ضمن گفت و گو با دانشجویان ساکن در این خوابگاه در جریان مطالبات آنان قرار گرفت و با دانشجویان بر سر سفره افطار نشست.

وزیر بهداشت دانشجویان را امید آینده و پرچمداران کشور دانست و دیدارهای صمیمانه و حضور میدانی در بین دانشجویان را برای بهبود شرایط آنان بسیار مثمر ثمر دانست و با اشاره به هوشیاری دانشجویان نسبت به مسائل جامعه، تاکید کرد آینده نظام به کنش دانشجویان گره خورده است.

عین اللهی با تاکید بر اثرات شایان باور «ما می‌توانیم‌» گفت: دشمن به دنبال این است که روحیه ناامیدی و ناتوانی را ایجاد کند. اعتقاد به باور ما می‌توانیم در هشت سال دفاع مقدس موجب پیروزی شد و انشا الله این روحیه در بین شما تقویت شود.

وی خود را عضوی از خانواده دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانست و گفت: ما میراث دار نظامی هستیم که هزاران شهید برای حفظ آن تلاش کرده‌اند و علی رغم همه سختی‌ها موفقیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی در زمینه‌های مختلف علمی در کشور حاصل شده است.

وزیر بهداشت با اشاره به دغدغه‌مندی دانشجویان برای ارتقای آموزش، این دغدغه‌مندی را مایه افتخار دانست و اهمیت پژوهش، آموزش و دانشجوپروری را پایه اصلی دانشگاه توصیف کرد.

همچنین در این دیدار، دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت پس از گفت و گو با دانشجویان با تاکید بر ضرورت بهبود وضعیت رفاهی دانشجویان، آنان را استعدادهای برتر و نخبگان کشور توصیف کرد.

وی با اشاره به چالش‌های آموزشی و رفاهی دانشجویان، اراده وزارت بهداشت برای بهبود شرایط رفاهی و معیشتی دانشجویان را یادآور شد و افزود: فکر می‌کنیم در حال حاضر شرایط به گونه‌ای است که می‌توان با انگیزه و تلاش به موفقیت‌های علمی رسید.

شیراوژن با بیان اینکه در مسیر موفقیت همواره چالشها و سختی‌هایی وجود دارد، گفت: اما نکته مهم این است که در مواجهه با این موانع نباید ناامیدانه متوقف و تسلیم شرایط شد.

وی تاکید کرد: اگر امیدوار باشید می‌توانید در همین کشور با تلاش به موفقیت برسید. ما در وزارتخانه هر آنچه که بتوانیم انجام می‌دهیم تا بتوانیم به دانشگاه‌ها به ویژه دانشگاه‌هایی که نخبگان در آن تحصیل می‌کنند توجه ویژه کنیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *