فروردین ۱۰, ۱۴۰۳

تزریق حداقل ۲ دوز واکسن برای حضور در کلاس‌

  • فروردین ۲۰, ۱۴۰۱

براساس اعلام دانشگاه صنعتی شریف، تزریق حداقل دو دوز واکسن برای حضور در کلاس‌های درس و استفاده از ماسک در تمام مدت حضور در دانشگاه الزامی است.

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ با توجه به آغاز برگزاری کلاس‌های حضوری از روز شنبه ۲۰ فروردین‌ماه و پیرو اطلاعیه‌های قبلی، موارد زیر در خصوص شرایط برگزاری کلاس‌های حضوری بر اساس آخرین پروتکل بهداشتی وزارت بهداشت به اطلاع می‌رسد.

تزریق حداقل دو دوز واکسن برای حضور در کلاس‌های درس الزامی است. برای مشاهده‌ی وضعیت واکسیناسیون ثبت‌شده‌ی خود در سامانه‌ی آموزش به منوی «امور کارنامه> وضعیت تحصیلی و ریزنمرات دانشجو» مراجعه کنید. هرگونه مغایرت احتمالی را می‌توانید از طریق بخش «تماس با ما» در سامانه‌ی آموزش اطلاع دهید.

استفاده از ماسک در تمام مدت زمان حضور در کلاس الزامی است. استثنائاً مدرس درس می‌تواند در زمان تدریس (با رعایت فاصله مناسب با دانشجویان) از ماسک استفاده نکند.

به منظور رعایت فاصله‌گذاری مناسب، دانشجویان در کلاس‌های ساختمان ابن‌سینا و تالارها باید روی صندلی‌های شماره‌دار (همانند زمان برگزاری امتحانات) مستقر شوند.

به منظور فراهم آوردن امکان تهویه طبیعی، لازم است حداقل یکی از پنجره‌های کلاس در طول برگزاری کلاس باز باشد تا امکان گردش مناسب هوا در کلاس درس فراهم باشد.

دستگاه‌های ضدعفونی‌کننده دست در ورودی ساختمان ابن‌سینا و تالارها تعبیه شده است. در ضمن سطوح دارای تماس مشترک به طور منظم توسط اداره خدمات دانشگاه ضدعفونی می‌شوند.

حضور کلیه‌ی افراد دارای علائم بیماری واگیر در دانشگاه ممنوع است. همکاران مرکز بهداشت دانشگاه ضمن نظارت بر این موضوع، پاسخگوی مراجعات دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه خواهند بود.

امیدواریم با همکاری تمام اعضای خانواده بزرگ شریف، بتوانیم فضایی سالم و شاداب برای از سرگیری فعالیت‌های حضوری در دانشگاه داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *