فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

ثبت نام ۹۱ هزار نفر در دوره‌ فراگیر کارشناسی ارشد پیام نور و آزاد

  • فروردین ۱۶, ۱۴۰۱

مشاور رئیس سازمان سنجش با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور و دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: تاکنون بیش از ۹۱ هزار نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور : آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد برای دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی در روز جمعه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

وی افزود: پیش از این مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روزهای ۱۰ تا ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ بود که در این فرصت تعداد ۶۹ هزار نفر ثبت نام کردند و این مهلت برای روزهای ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تاکنون ۷۰ هزار و ۱۰۰ نفر برای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر پیام نور ثبت نام کرده اند. آخرین مهلت ثبت نام در این دوره ها ۲۰ فروردین ماه است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور ارائه تسهیلات به داوطلبانی که در فرصت مقرر نسبت به ثبت نام در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نکرده اند، فرصت ثبت نام تمدید شده است و داوطلبان می توانند در بازه زمانی ۱۴ تا ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

کریمیان یادآور شد: پیش از این فرصت ثبت نام برای دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی ۲۳ تا ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ بود که در این مدت ۸ هزار نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

وی اضافه کرد: مهلت ثبت نام در دوره فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی نیز ۲۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ به پایان می رس و تاکنون ۲۱ هزار نفر در این دوره ها ثبت نام کرده اند.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: در مجموع تعداد ۹۱ هزار و ۱۰۰ نفر در دوره های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی ثبت نام کرده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *