فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

حضور الزامی اساتید و دانشجویان دانشگاه تهران از ۱۴ فروردین

  • فروردین ۱۲, ۱۴۰۱

دانشگاه تهران در اطلاعیه ای بر شرکت منظم در کلاس‌های درس از تاریخ ۱۴ فروردین تاکید کرد و درباره نحوه مواجهه با غیبت‌های غیرموجه توضیحاتی ارائه داد.

 به نقل از دانشگاه تهران، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه جدید ازسرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، بر شرکت منظم در کلاس‌های درس تاکید و درباره نحوه مواجهه با غیبت‌های غیرموجه، برنامه‌ریزی دروس عملی ناتمام و نحوه برگزاری امتحانات اطلاع‌رسانی کرده است.

در اطلاعیه جدید معاونت آموزشی دانشگاه تهران برای از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آمده است:

بر اساس مصوبه مورخ ۲۳/‏۱۲/‏۱۴۰۰‬ هیأت رئیسه دانشگاه تهران، کلیه کلاس‌های درس و برنامه‌های آموزشی در تمام مقاطع تحصیلی از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت کاملاً حضوری و بر اساس برنامه آموزشی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ هر یک از دانشکدگان / دانشکده / مرکز / مؤسسه دانشگاه، در محل پیش‌بینی‌شده با توجه به موارد ذیل برگزار خواهد شد:

۱- شرکت منظم دانشجویان عزیز در کلاس‌های درس که در حفظ و اعتلای کیفیت علمی یاددهی-یادگیری خود و دانشگاه تأثیر به سزایی دارد، الزامی است.

۲ – دانشجویان عزیزی که به دلایل غیرموجه غیبت داشته باشند، مشمول ضوابط و مقررات مندرج در بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه تهران خواهند بود.

۳ – حضور اعضای محترم هیأت علمی در محل خدمت و تشکیل کلاس درس بر اساس برنامه آموزشی اعلام شده برای نیمسال جاری، الزامی است.

۴ – استفاده از تجارب و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایجادشده طی مدت آموزش غیرحضوری، در خارج از ساعات رسمی هر کلاس و مشروط به آنکه به هیچ وجه جایگزین تشکیل کلاس به صورت حضوری نشود، بلامانع است (اطلاعات لازم از حوزه معاونت محترم فناوری‌های دیجیتالی دانشگاه دریافت و مورد بررسی و اقدام قرار خواهد گرفت).

۵ – امتحانات پایان نیمسال جاری به صورت کاملاً حضوری برگزار خواهد شد.

۶ – در صورت لزوم، کامل نمودن دروس عملی ناتمام احتمالی، در چند هفته پس از پایان امتحانات نیمسال جاری، قابل برنامه‌ریزی خواهد بود.

۷ – نظر به این که حفظ سلامت دانشجویان عزیز، اعضای محترم هیأت علمی و کارکنان غیرهیأت علمی شریف مهمترین اولویت دانشگاه است، تمام فعالیت‌ها بر اساس مفاد اطلاعیه‌های رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام می‌شود.

۸ – لازم به ذکر است در صورتی که ضوابط و مقررات جدیدی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام شود، مراتب در اسرع وقت اطلاع‌رسانی خواهد شد و مورد اقدام قرار خواهد گرفت.

۹ – اطلاعیه‌های معاونت‌های محترم دانشجویی، فرهنگی و سایر بخش‌های دانشگاه در مورد برنامه‌ها و فعالیت‌های مورد نظر، به صورت جداگانه صادر گردیده است.

ضمن تشکر مجدد از زحمات بی‌شائبه همکاران ارجمند هیأت‌علمی و تلاش‌های ارزشمند مسئولین اجرایی محترم واحدهای مختلف دانشگاه در حفظ و ارتقای کیفیت فرایند یاددهی-یادگیری به صورت آموزش حضوری، به اطلاع می‌رساند فعالیت‌های اثربخش آنها از طریق نظارت مستقیم مدیر محترم گروه آموزشی / رئیس محترم دانشکده ذیل دانشکدگان محل خدمت و پایش داده‌ها توسط اداره کل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه، مورد بررسی و توجه قرار خواهد گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *