فروردین ۳۱, ۱۴۰۳

تربیت دانشجویان نخبه اساس تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین است

  • فروردین ۷, ۱۴۰۱

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: اساس تولید علمی دانش بنیان و اشتغال آفرین، تربیت دانشجویان و دانشگاهیان نخبه با انگیزه، اندیشمند و خلاق است.

محمد علی کی‌نژاد رئیس هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در پیامی حلول سال نو را تبریک گفت، متن این پیام به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النهار

یا محول الحول و الأحوال

حول حالنا الی احسن الحال،

با سلام و درود بیکران به روان پاک امام راحل عظیم‌الشأن و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم به ویژه سیدالشهدای ایران اسلامی شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، حلول سال جدید شمسی و قرن جدید که مصادف است با ایام فرخنده نیمه شعبان و ولادت خورشید عالم تاب عدل گسترو منجی بشریت حضرت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف، خدمت همه سروران ارجمند و اهالی فرهنگ علم و هنر، دانشگاهیان و پژوهشگران فرهیخته، بویژه اعضای هیأت عالی جذب هیأت علمی، هیأت‌های مرکزی واجرایی جذب در دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تبریک می گویم و برای همه شما عزیزان سلامت و سعادت و توفیقات بیش از پیش را برای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گام دوم انقلاب اسلامی آرزومندم.

همانطور که مقام معظم رهبری شعار سال ۱۴۰۱ را سال تولید دانش بنیان واشتغال آفرین نام‌گذاری فرمودند، اساس تولید علمی دانش بنیان و اشتغال آفرین، تربیت دانشجویان و دانشگاهیان نخبه با انگیزه، اندیشمند و خلاق است. برای تحقق این امر برماست که در جذب اعضای هیأت علمی و استادان مجرب و انقلابی کوشاتر از گذشته عمل کنیم تا بتوانیم در گام دوم انقلاب اسلامی با قوت تمام در به فعلیت رساندن استعدادها و پرورش صحیح دانشجویان گام‌های اثرگذار برداریم.

انجام این مهم بدون دقت نظر اعضای هیأت‌های اجرایی جذب و هیأت‌های مرکزی برای جذب استادان انقلابی میسر نمی‌شود.

برخود لازم می‌دانم از زحمات عزیزانی که در این سال‌ها از زمان تشکیل هیأت عالی جذب و هیأت‌های مرکزی و اجرایی جذب با ما همکاری داشتند و تلاش‌ها و زحمات ایشان باعث رضایت مقام معظم رهبری و پیام سراسر پر مهر حضرتشان و پشت‌گرمی ما در این راه گردید؛ صمیمانه سپاسگزاری نمایم، از همه اعضای فعلی و سابق هیأت‌های مرکزی و اجرایی جذب به ویژه رؤسای دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها که ماموریت‌شان به پایان رسیده و در عرصه‌های دیگر نظام مقدس اسلامی به خدمت مشغول شده‌اند قدردانی و تشکر می‌کنم.

امید است به حول و قوه الهی و همکاری و همراهی‌های اعضای محترمی که به جمع هیأت‌های مرکزی و اجرایی جذب پیوستند، بتوانیم در نیل به اهداف نظام آموزشی کشور و پیشبرد نقشه راه انقلاب اسلامی در گام دوم و در راستای آمایش نظام آموزش عالی و نقشه جامع علمی کشور توفیق خدمت گزاری بیشتر داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *