اردیبهشت ۶, ۱۴۰۳

برنامه ریزی برای تدوین ۵۷ دوره مبتنی بر فناوری

  • فروردین ۷, ۱۴۰۱

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی از برنامه ریزی برای تدوین ۵۷ دوره مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو خبرداد.

حسین بلندی سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: انجام مطالعات بازار کار و نیازسنجی شغلی برای تدوین ۱۰۰ برنامه درسی متناسب با نیاز بازار کار و همچنین تلاش برای ارتقا جایگاه دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق احیا آموزش‌های علمی کاربردی در دستگاه‌های دولتی، از جمله مهمترین اقدامات دانشگاه بوده است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: ترویج هنجارهای غالب بر محیط علمی و فناوری در محیط کار از طریق برنامه ریزی برای تدوین ۵۷ دوره مبتنی بر فناوری و تغییر رویکرد در دو بخش نحوه جذب و ظرفیت پذیرش دانشجو و همچنین برنامه ریزی برای تسری نظارت و ارزیابی بر کل عناصر نظام آموزشی با تمرکز بر ارزیابی خروجی نهایی، از دیگر اقدامات دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال ۱۴۰۰ بوده و در سال ۱۴۰۱ نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

بلندی سپس به تشریح پروژه‌های کلان این دانشگاه پرداخت و گفت: طرح ملی سکان (سنجش، کارآفرینی و آموزش نیروی انسانی) برای تربیت یکصد هزار نفر نیروی انسانی در حوزه فناوری اطلاعات با مشارکت کمیته اشتغال مجلس شورای اسلامی، طرح ملی سرباز ماهر، طرح ملی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار و طرح ملی آموزش‌های سایبری از طرح‌های کلان و در حال انجام دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه به فناوری‌های تقاضا محور را از دیگر اقدامات این دانشگاه دانست و تصریح کرد: تلاش داریم تا در تدوین برنامه هفتم توسعه به صورت فعال و مؤثر، مشارکت داشته باشیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *