فروردین ۹, ۱۴۰۳

تأمین مسکن مناسب دانشجویان متاهل در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

  • اسفند ۲۸, ۱۴۰۰

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: یکی از اولویت‌های اساسی حوزه دانشجویی دانشگاه در سال ‏‏۱۴۰۱ تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان متاهل است.

‏ به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر سمیه اسماعیلی با اشاره به این نکته که یکی از برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان متأهل است، گفت: مشکل کمبود خوابگاه متأهلی در سال‌های اخیر نگرانی بسیاری را برای ‏دانشجویان ایجاد کرده‌ به گونه‌ای که تحصیل دانشجویان متأهل در مقاطع تحصیلات تکمیلی با مشکلات ‏فراوانی روبه‌روست.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هزینه‌ بالای تأمین مسکن را یکی از عوامل به تأخیر افتادن ازدواج ‏دانشجویی برشمرد و افزود: یکی از اولویت‌های اساسی برنامه‌ی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه، در سال ‏‏۱۴۰۱ تأمین مسکن مناسب برای دانشجویان است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: نخستین قدم به منظور تحقق این مهم، تخلیه‌ خوابگاه ناامن شهید مسلم‌زاده و انتقال ‏دانشجویان متأهل ساکن آن به مجتمع خوابگاهیِ شهید عباس‌پور است، که با این اقدام، امکان به‌سازی و ‏ایمن‌سازی ساختمان قدیمی و فرسوده‌ خوابگاه شهید مسلم‌زاده پس از گذشت سال‌ها مهیا می‌شود.

وی با تبریک ولادت با سعادت حضرت مهدی (عج) و فرا رسیدن نوروز باستانی از همراهی دانشجویان و خانواده‌ ایشان که به‌ سرعت خوابگاه را ‏برای انجام تعمیرات اساسی تخلیه کردند، قدردانی کرد.

به این منظور ‏افشین شکیبا رئیس اداره‌ خوابگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نمایندگی از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه به دیدار دانشجویان ‏متأهل ساکن در مجتمع شهید عباس‌پور رفت و هدایایی به آنها تقدیم کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *