فروردین ۹, ۱۴۰۳

جزئیات برگزاری آزمون ارشد فراگیر دانشگاه آزاد اعلام شد

  • اسفند ۲۴, ۱۴۰۰

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) از امروز آغاز می‌شود و به مدت حدود یک هفته ادامه دارد.

ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول) از امروز دوشنبه ۲۳ اسفند ماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز می‌شود و تا روز شنبه ۲۸ این ماه ادامه دارد.

متقاضیان ثبت‌نام برای آزمون فوق که دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند

هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

متقاضیان لازم است که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را مطالعه نموده و در صورت واجد شرایط بودن شخصاً به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون به شرح ذیل، اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند.

دفترچه راهنمای ثبت نام همزمان با شروع ثبت نام، امروز دوشنبه مورخ ۲۳ اسفند در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس خواهد بود.

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دوره‌های فراگیر دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۱ (نوبت اول)، روز جمعه مورخ ۲۴ تیر ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

متقاضیان لازم است که از روز سه‌شنبه مورخ ۲۱ تا ۲۳ تیر ماه سال اینده با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

محل آزمون متقاضیان بر اساس استان و شهرستان انتخابی مندرج در بند ۲۸ تقاضانامه تعیین می‌شود؛ لذا لازم است متقاضیان با مراجعه به جدول شماره ۶ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و درج کد مربوط به استان و شهر مورد نظر در تقاضانامه ثبت نام اقدام نمایند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *