فروردین ۳۰, ۱۴۰۳

در سایت مرکز سنجش پزشکی؛ دفترچه سوالات و کلید اولیه چهار آزمون علوم پزشکی منتشر شد

  • اسفند ۱۴, ۱۴۰۰

دفترچه آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

گزارش خبرنگار مهر، دفترچه سوالات آزمون علوم پایه دندانپزشکی، آزمون علوم پایه پزشکی، آزمون پیش کارورزی، آزمون جامع داروسازی به همراه کلید اولیه منتشر شده است و داوطلبان می توانند فرم اعتراض به سوالات آزمون را به صورت اینترنتی تکمیل کنند و از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ارسال کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی، جامع داروسازی و ارتقای دانش آموختگان داروسازی با حضور بیش از ۱۲ هزار دانشجوی مشمول آزمون در روزهای ۱۲ و ۱۳ اسفند برگزار شد.

این آزمون‌ها در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی هر سال دو بار در شهریور و اسفندماه برگزار می‌شود و دانشجویان علوم پزشکی برای ارتقاء از یک دوره به دوره بعدی تحصیلی خود ملزم هستند در این آزمون‌ها شرکت کنند.

دانشجویان علوم پزشکی با توجه به شرایط کرونایی این امکان را داشتند که در هر دانشگاه علوم پزشکی که به آنها نزدیک‌تر است به صورت مهمان در آزمون شرکت کنند.

اعلام نتیجه آزمون برای داوطلبان داخل کشور از طریق دانشگاه های علوم پزشکی و برای داوطلبان ایرانی تحصیل‌کرده خارج از کشور، پس از تایید مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی http://sanjeshp.ir خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *